Τρίτη, 7 Μαΐου 2013

Το παγκάκι της κυρίας Δημουλά

*** UPDATE στο τέλος ***

Αναδημοσιεύω από άρθρο της LiFO:

Η Άννα Δαμιανίδη αναφέρεται σήμερα στη στήλη της «Τρίτη Ματιά» στο ρατσιστικό -σύμφωνα με τα όσα περιγράφει- ξέσπασμα της ποιήτριας Κικής Δημουλά κατά τη διάρκεια εκδήλωσης των Atenistas στην Κυψέλη.   Συγκεκριμένα γράφει:   «Στο τέλος της περιήγησης στην αυλή του σχολείου περιμέναμε ν' ακούσουμε κάτι ωραίο και αξέχαστο από τα χείλη πνευματικών ανθρώπων.   Και τι είπε η ποιήτρια; Ότι δεν αντέχει τους μετανάστες στην Κυψέλη, τόσοι πολλοί που είναι, πιάνουν και τα παγκάκια, δεν βρίσκεις να καθίσεις στην πλατεία, άσε που κλέβουν και φοβάται να βγει από το σπίτι της, α-πα-πα! χάλια. Εντάξει δεν χρειαζόταν να είσαι διακεκριμένη ποιήτρια για να πεις τέτοια. Τα λένε κάθε μέρα γριές στο τρόλεϊ για να πιάσουν κουβέντα. Κι ούτε καν όλες, κάμποσες έχουν καταλάβει ότι δεν μπορείς να γενικεύεις έτσι και συγκρατούνται».

Το άρθρο συνεχίζει και με κάποιες εξτρά πληροφορίες, που δεν έχουν και τόση σημασία.

Η μεγαλύτερη νίκη της Χρυσής Αυγής δεν ήταν η είσοδός της στη Βουλή, αλλά η αυτόματη κατάρρευση των νεοελληνικών κοινωνικών ταμπού απέναντι στον ρατσισμό. Η ξενοφοβία, οι δηλώσεις μίσους και η απέχθεια προς το διαφορετικό, μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα πήραν ένα γενικότερο κοινωνικό συγχωροχάρτι προκειμένου να εκφράζονται ανοιχτά, επώνυμα και από οποιονδήποτε. Είτε αμόρφωτο, είτε μορφωμένο, είτε άνθρωπο της τέχνης και των γραμμάτων.

Και παρόλο που το παρόν ιστολόγιο συνεχίζει να αραιώνει όλο και περισσότερο τις αναρτήσεις του για να μην επαναλαμβάνεται συνεχώς, το θέμα της ανόδου του ρατσισμού και του φασισμού θα πρέπει πάντα να παραμένει σε μία κατάσταση διαρκούς επαγρύπνησης. Διότι, όσο και αν έχουν αναλυθεί τα αίτια και τα γεγονότα που οδήγησαν στην «εκτόξευση» της Χρυσής Αυγής, το χειρότερο που μπορεί να συμβεί είναι η σταδιακή απορρόφηση της ρητορικής μίσους από την κοινωνία μας. Η ευρύτερη αποδοχή ότι κάπου κάπου δεν έγινε και τίποτα να πέφτει καμιά ανάποδη. Ότι δεν έγινε και τίποτα αν συνεχώς διαχωρίζουμε τους ανθρώπους σε Πακιστανούς, Αλβανούς και Έλληνες. Ότι έχουμε αποδεχτεί πως οι υπηρέτες του πολιτεύματος είναι όλοι διεφθαρμένοι προδότες, οπότε η λύση θα έρθει είτε από «χαρισματικούς» ηγέτες είτε από την εκτενή αυτοδικία.

Σε μία πολιτισμένη κοινωνία, η Κα Δημουλά δεν θα μπορούσε να πει αυτά που είπε, τόσο ανοιχτά και ανέμελα, γιατί πολύ απλά δεν θα μπορούσε να βρει τον κατάλληλο διαλεκτικό τρόπο ώστε να τα εκφράσει χωρίς να βρει μία σειρά από επικοινωνιακά εμπόδια ανάμεσα στην ίδια και το κοινό της. Θα ήταν, ίσως, αδύνατο για την μέση κοινωνική συνείδηση να συνδυάσει το πνεύμα της με τα λεγόμενά της και στην καλύτερη των περιπτώσεων, μάλλον θα εισέπραττε αμήχανα περιπαιχτικά γέλια. 


UPDATE

Από σχόλιο αναγνώστη, ολόκληρη η ομιλία της κυρίας Δημουλά εδώ. Προκύπτουν δύο συμπεράσματα:
α) Η Κα Δαμιανίδη παραποίησε ξεκάθαρα, και προφανώς σκόπιμα, τη φράση με τα παγκάκια καθώς και άλλες προτάσεις της κυρίας Δημουλά, προσπαθώντας να προσάψει το ρατσιστικό στοιχείο σε ολόκληρη την ομιλία.
β) Η διάκριση των κατοίκων της Κυψέλης σε ξένους και Έλληνες από την κυρία Δημουλά παραμένει.

Όπως έγραψα και αλλού, η κυρία Δημουλά δεν είναι το κεντρικό θέμα της ανάρτησης αλλά η αφορμή. Το σκεπτικό και το περιεχόμενο της ανάρτησης δεν αλλοιώνονται.

19 σχόλια:

  1. Και πάνω που καταφέραμε να ξεχάσουμε "το ακόντιο", μας ήρθε "το παγκάκι" και μας αποτελείωσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. νταξει σε μια χώρα πού πνευματικοί άνθρωποι θεωρούνται οι ποιητές οικαλλιτεχνες οι ζωγραφοι κλπ έπόμενο είναι νά λέγονται τέτοια .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε μία πολιτισμένη κοινωνία δεν θα υπηρχε ανεξελεγκτη εισροη χιλιαδων μεταναστων, ουτε η πολιτεια θα τους αφηνε πολυ βολικα να μαζευονται σε συγκεκριμενες περιοχες ουτε βεβαια το οργανωμενο κρατος θα αφηνε διαφορους Ελληναρες να τους εκμεταλλευονται.

    Μια χαρα τα ειπε η κυρια Δημουλα. Εμεις οι Κυψελιωτες εχουμε υποδεχθει με πολυ αγαπη μεταναστες εδω και πανω απο 25 χρονια. Οταν εσκασαν μυτη οι πρωτοι Πολωνοι. Μετα Φιλιππινεζοι, αργοτερα Βαλκανιοι.
    Ομως υπαρχουν ορια. Και καμια φιλοξενια ή ανθρωπισμος δεν επιτασσει να διαλυεται το βιοτικο μας επιπεδο με αυτον τον τροπο.

    Δεν εχει να κανει ουτε με ξενοφοβια, ουτε με ρατσιστικες αντιληψεις ουτε με μισος ουτε με τρομο εναντι στο διαφορετικο.


    Εχει να κανει με τη συνεχη υποβαθμιση της ζωης μας. Γιατι ειχαμε ενα επιπεδο ζωης και μεσα σε ολα τα αλλα μας το επιβαρυνει και το θεμα των μεταναστων.
    Λυπουμαι που το 75% του πληθυσμου του πλανητη ζει κατω απο τα ορια της φτωχιας (κι εγω εκει κοντα ειμαι πλεον).
    Δε βρισκω ομως οτι το προβλημα αυτο θα λυθει με το να μαζευονται χιλιαδες παμπτωχων ανθρωπων στη γειτονια μας χωρις μαλιστα καμια υποδομη.

    Και σε τελικη αναλυση καπου τα εχετε μπερδεψει τα πραγματα, εννοειται οτι πρεπει να σεβομαστε απολυτα τον τροπο ζωης του "διαφορετικου" Ασιατη, Ευρωπαιου, Αφρικανου, Αμερικανου, και αυτος ομως θα πρεπει να σεβεται τον δικο μας. Στη χωρα μας φιλοξενειται (που λεει ο λογος).

    Aν θελουμε η ΧΑ να γυρισει στα ποσοστα που ηταν πριν μερικα χρονια, δηλαδη κοντα στο 0, θα πρεπει να βρουμε τροπους ωστε και οι πλεοναζοντες μεταναστες να προωθηθουν αλλου, να εφαρμοζονται οι νομοι και να καλυτερεψει και η παιδεια μας.


    Αυτα απο μια Κυψελιωτισσα που προχθες ειδε το μαυρο γειτονα της-νταβατζη να σαπιζει στο ξυλο τη μαυρη πορνη του στην εισοδο της πολυκατοικιας και ακομη περιμενει την αστυνομια να ερθει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βεβαίως είναι αυτονόητο ότι "το θέμα της ανόδου του ρατσισμού και του φασισμού θα πρέπει πάντα να παραμένει σε μία κατάσταση διαρκούς επαγρύπνησης".

    Όμως, η επόμενη φράση σου "το χειρότερο που μπορεί να συμβεί είναι η σταδιακή απορρόφηση της ρητορικής μίσους από την κοινωνία μας" αντιφάσκει με αυτά που έγραψες στην προηγούμενη παράγραφο, με τα οποία (της παραπάνω παραγράφου) συμφωνώ απόλυτα, και εγώ, και όποιος ακούει ή κοιτάει την Ελλάδα και δεν είναι κουφός ή τυφλός.

    Να εξηγηθώ. Η φράση που έβαλα σε εισαγωγικά προτείνει τον κίνδυνο να απορροφηθεί η ρητορική, αφήνοντας να εννοηθεί ότι δεν υπάρχει και πιθανόν να υπάρξει λόγω της απορρόφησης. Όμως στην προηγούμενη παραγράφο εξήγησες σαφέστατα την πραγματικότητα της κατάρρευσης των ταμπού εννοώντας ότι κάτι που προϋπήρχε αντιμετωπίζει τώρα λιγότερους φραγμούς και ελέγχους και εκδηλώνεται σαφέστερα.

    Ή προϋπήρχε στην Ελληνική κοινωνία ο ρατσισμός και τώρα είναι πλέον αχαλίνωτος και δεν κρύβεται, ή γεννιέται τώρα λόγω απορρόφησης της ρητορικής. Αυτό που ισχύει φυσικά είναι το πρώτο από τα δύο. Μάλιστα ίσχυε σε τέτοιο βαθμό που ο Έλληνας ειλικρινά δεν καταλάβαινε ότι είναι ρατσιστής γιατί ο ρατσισμός ήταν η μόνη πραγματικότητα με την οποία μεγάλωνε. Τώρα απλά, που αναγκάζεται να παραδεχτεί ότι είναι ρατσιστής, βρίσκει την δικαιολογία ότι τον έκαναν ρατσιστή οι ...μετανάστες.

    υγ. Μάλιστα, σε συζήτηση προχτές άκουσα μια κυρία να λέει ότι όταν οι Έλληνες ήταν μετανάστες σε άλλες χώρες ήταν όλοι ...νόμιμοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σήμερα οι κκ. αμερικανοτραφείς φιλελεύθεροι μου έμαθαν πως η φράση «είναι πολλοί οι μετανάστες εδώ» συνιστά «ρατσιστικό παραλήρημα», «μπαναλιτέ του ξενοφοβικού λόγου» και, εν πάση περιπτώσει, πως η Κική Δημουλά πρέπει να αποτεφρωθεί ζωντανή για να αποφύγουμε περαιτέρω θηριωδίες της.

      Και που είσαστε ακόμη!!!! Με το νέο νόμο, θα διώκεται πλέον ΚΑΙ η σκέψη. Προσκυνήστε λοιπόν πρόθυμα, σιωπηλά και πειθήνια τη Νεοταξική Πολυπολιτισμική μιζέρια την οποία θα υποχρεωθείτε ν΄αποκαλείτε πλέον «καθημερινή ζωή». Ποιός νοιάζεται για όλους εσάς τους ...παρακμιακούς στενόμυαλους ρατσιστές;

      Στην Κυψέλη, στα Πατήσια, στο Παγκράτι, κατοικεί ο λαός που δεν μπορεί να κάνει διαφορετικά κι οι Ποιητές που δεν καταδέχονται ν΄ανηφορίσουν (όπως οι υπερφιλάνθρωποι συνάδελφοί τους, στα Βόρεια). Στην Κηφισιά, στην Εκάλη και στη Γλυφάδα, οι λαθρομετανάστες δεν αποτελούν απειλή, ούτε ...μάστιγα. Είναι απλά ...εξωτικοί φθηνοί υπηρέτες, κηπουροί, καθαριστές πισίνας και σιωπηλοί χαμάληδες. Κανένα πρόβλημα... Πως κάνετε έτσι πια απολίτιστοι;

      ΥΓ. Προσοχή, κυκλοφορεί thought police προσφάτως.

      Διαγραφή
    2. Αγαπητέ "away", με το γενναίο και ντόμπρο "not available" προφίλ, πες μου που είναι οι αμερικανοτραφείς φιλελεύθεροι να τους δω κι εγώ; Ίσως να μην ξέρεις ότι η έννοιες των λέξεων, της Ελληνικής λέξης "φιλελεύθερος" και της αμερικανικής λέξης "liberal", διαφέρουν αρκετά, σε νόημα, στις αντίστοιχες κοινωνίες. Στις ΗΠΑ μάλιστα, άλλο liberal και άλλο libertarian. Και κανένα από τα δύο δεν ταυτίζεται με το Ελληνικό "φιλελεύθερος". Τέλος πάντων, και εγώ που είμαι Democrat, και οι Republicans, που μαζί αποτελούμε το 95% περίπου του πληθυσμού, βλέπουμε και τους liberals και τους libertarians ως ολίγον γραφικούς.

      Πέραν αυτού, σε διαβεβαιώνω ότι αυτά που ακούγονται και διαβάζονται από την Ελλάδα δεν είναι του στυλ "είναι πολλοί οι μετανάστες εδώ". Άλλα διαβάζονται και άλλα ακούγονται ότι λέτε και ότι κάνετε (εσείς που γεννήσατε την φιλοσοφία, την επιστήμη και την δημοκρατία. Α! συγγνώμη! δεν τις γεννήσατε εσείς... εκείνοι που ζούσαν στα χώματά σας πριν 2.500 χρόνια τις γεννήσανε).

      Συμφωνώ κι εγώ ότι υπάρχουν πολλοί μετανάστες. Είναι οφθαλμοφανές. Το θέμα δεν είναι ο αριθμός τους αλλά η συμπεριφορά των ντόπιων (η οποία καθορίζει και την συμπεριφορά την δικιά τους), όπως και ο λόγος για τον οποίον οι μετανάστες υπάρχουν και οι λόγοι για τους οποίους μπαίνουν στην χώρα σας. Αν δεν θέλετε να δέχεστε πολλούς παράνομους μετανάστες, ιδρύστε ένα σώμα, που σε άλλες χώρες λέγεται "Αστυνομία" (Police) και αστυνομεύεστε τα σύνορά σας κατά το εθνικό και διεθνές δίκαιο. Αν δεν θέλετε να δέχεστε ούτε νόμιμους μετανάστες, βγείτε από την ΕΕ.

      Τέλος, το σχόλιό μου δεν ακούμπησε καν τι είπε ή δεν είπε η πωστηλένε, ούτε τι έγραψε καμιά εφημερίδα. Το σχόλιό μου ήταν προς το Ελληνάκι αναφερόμενο σε δύο πράγματα τα οποία έγραψε, που τα εξέλαβα σαν ενδιαφέρουσα περίπτωση αντίφασης.

      Καλή σου μέρα.

      ΥΓ. Αναρωτιέμαι αν συνειδητοποιείς ότι στο πλαίσιο του σχολίου μου, η thought police είσαι εσύ. Και κάνεις την ίδια καλή δουλειά που κάνει και η Ελληνική Police γενικά.

      Διαγραφή
  5. Για σας θα κάνω μια καλύτερη τιμή
    είπε το Τίποτα στο Κάτι
    και κείνο, το ηλίθιο, τόχαψε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ας πάμε τώρα να δούμε τι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ είπε η κα Δημουλά: http://www.tanea.gr/news/greece/article/5016105/ti-akribws-eipe-h-kikh-dhmoyla-gia-thn-kypselh-kai-toys-metanastes/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. και μια ακομα πιο ξεκαθαρη συνέντευξη.

    http://maga.gr/2013/05/07/i-kiki-dimoula-apanta-apoklistika-sto-maga-gr/

    Βέβαια και με αυτες τις πληροφορίες το αριστερό ιερατείο συνεχίζει την αυτιστική του επίθεση.


    Έπεσα και εγω στη παγίδα της παραπληροφόρησης κάνοντας καποια λανθασμένα σχόλια. Ήταν ενα καλό μάθημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι "δημοσιογράφοι" της πρώην Ελευθεροτυπίας, μάλλον δεν πήραν πρέφα για ποιο λόγο χρεοκόπησε η εφημερίδα τους...

      Διαγραφή
  8. Η Δαμιανίδη είναι καλή δημοσιογράφος, απλώς έγραψε αυτό που της έκανε εντύπωση και όπως το αντελήφθη. Δεν νομίζω να θέλησε να διαστρεβλώση τίποτα.

    Από κει και πέρα, για μένα είναι προφανές ότι τόσο εσύ όσο και άλλοι παρασυρθήκατε άκριτα και γράψατε καμώματα της νύχτας που τα βλέπει η μέρα και γελά.

    Και μια συγνώμη δεν θα ήταν εκτός τόπου και χρόνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Δαμιανίδη παραποίησε σκόπιμα, με το γνωστό ύφος που μας είχε συνηθίσει παλιά η "Ε". Αν διαβάσεις όμως την αποδελτίωση, μάλλον χάρη έκανε τελικά στην Κα Δημουλά.

      Ειδικά το κομμάτι:
      "Βεβαίως οι Κυψελιώτες έχουν εκτοπιστεί, αυτό είναι μια πραγματικότητα, βεβαίως τους αγαπάμε τους ξένους αφού φύγαν από εκεί για έλθουν και να ζήσουν να δουλέψουν αλλά κάπως πρέπει να μοιραστούν οι χώροι."

      Διαγραφή
  9. αν ρατσιστικό παραλήρημα θεωρείται η προφορικά δηλωμένη αγανάκτηση ενός ανθρώπου που δε μπορεί να κάνει μια βόλτα στη γειτονιά του από φόβο μήπως και τον σκοτώσουν οι πεινασμένοι και οι παρίες της γής
    τότε το παραλήρημα μπούρδας που εκτοξεύεται από κάθε ημι-αμόρφωτο δημοσιογράφο που αρθρογραφεί σε κρατικώς επιχορηγούμενα ΜΜΕ είναι απείρως χειρότερο και προκλητικότερο και ηλιθιωδέστερο του προφανούς
    κάποια στιγμή να συνειδητοποιήσουν όλοι, ότι το μεταναστευτικό είναι πολύ σοβαρό πρόβλημα για να αντιμετωπίζεται ως σάκος του μποξ από την άκρα αριστερά και από την άκρα δεξία, ενώ στη μέση βρίσκονται όσοι πραγματικά υποφέρουν από τις συνέπειες του, που είναι αδιακρίτως οι κάτοικοι των υποβαθμισμένων περιοχών, αλλά και οι ίδιοι οι μετανάστες που περιπλανώνται απελπισμένοι
    όσον αφορά τους διαχωρισμούς σε ντόπιο και ξένο, δε γίνονται εξαιτίας της φυλής, αλλά εξαιτίας της οικονομικής και κοινωνικής τους κατάστασης που τους εξωθεί στην παρανομία για να επιβιώσουν
    αν το δείτε απο αυτή την πλευρά, θα καταλάβετε και τις αυτονόητες παντού αλλού εκτός από Ελλάδα, λύσεις
    που δεν προκρίνονται για επίσης προφανείς λόγους, που είναι το χαμηλό κόστος εργασίας (δουλείας) που εξασφαλίζουν οι μετανάστες στους επιτήδειους που τους εκμεταλλεύονται για τις βρωμοδουλειές τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ρατσισμός είναι, να είσαι στη σειρά του ΟΑΕΔ και να περιμένεις 360 ευρώ, την ώρα που ο μπροστινός Πάκις, θα πάρει 580…!
    Ρατσισμός είναι, να πληρώνεις 25 ευρώ στα νοσοκομεία για εισαγωγή και 5 για εξέταση, ενώ ο Πάκις δωρεάν !
    Ρατσισμός είναι, να βάζει ο Αλβανός το παιδί του δωρεάν σε παιδικό σταθμό και το δικό σου να μη το δέχονται.
    Ρατσισμός είναι, να βγάζει ο άλλος 50 ευρώ αφορολόγητα στα φανάρια ημερησίως κι’εμένα να μου κρατάει το 43% από το 20άρικο…
    Ρατσισμός είναι, να κάνεις συγκέντρωση για τον πεθαμένο αλλοδαπό λόγω ιδεολογίας, την ώρα που οι συμπολίτες σου αυτοκτονούν…!
    Ρατσισμός είναι, να αποκαλείς τον άλλο ρατσιστή και φασίστα, επειδή δεν μπόρεσες ποτέ να βρείς μια λέξη, που να περιγράφει την αγάπη για την πατρίδα που δεν ένιωσες ποτέ…!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα έλεγα ότι οι παραπάνω περιγραφές δεν ορίζουν τον "ρατσισμό", αλλά οροθετούν κάτι που είναι άδικο, απαράδεκτο, και σε κάνει να βγαίνεις από τα ρούχα σου. Από την δική μου οπτική, και διόρθωσέ με αν πιστεύεις ότι κάνω λάθος, στις αδικίες αυτές τις απαράδεκτες, οι ντόπιοι κάτοικοι, οι νόμιμοι μετανάστες και οι παράνομοι μετανάστες είναι στο ίδιο στρατόπεδο και μαζί όλοι, σαν συνάνθρωποι θα μπορούσαν να τις αντιμετωπίσουν. Γιατί, κατά την γνώμη μου, στο απέναντι στρατόπεδο το οποίο προκαλεί και προσκαλεί αυτές τις αδικίες, βρίσκεται η ανύπαρκτη Ελληνική Αστυνομία, που δεν αστυνομεύει ούτε Ελλάδα ούτε σύνορα, και, βρίσκονται οι πολιτικοί που θρέφουν αντιδράσεις των ψηφοφόρων για πάρτι τους, και βρίσκεται ένα ξεχαρβαλωμένο σύστημα ανίκανου δημόσιου τομέα και λαβυρινθοτραγελαφικών νόμων. Κατά την γνώμη μου, όσοι πιστεύουν ότι για τις απαράδεκτες αυτές αδικίες ευθύνονται οι μετανάστες, νόμιμοι ή παράνομοι, εναντιώνονται σε λάθος εχθρό. Ο πραγματικός "εχθρός" είναι ο ίδιος που έφερε την Ελλάδα στην σημερινή κατάντια και τον γεννήσανε και τον ψηφίζουνε οι ντόπιοι. Ο παγκόσμιος υπερπληθισμός και η αποτυχία του οικονομικού συστήματος θα εκδηλωθεί με πολλές πτυχές θέλουμε-δε-θέλουμε. Το θέμα είναι πως θα αντιμετωπίσουν τα συμπτώματα όχι μόνο οι μεμονωμένοι άνθρωποι (οι οποίοι μπορούν να συνεργαστούν από επίπεδο γειτονιάς), αλλά κυρίως οι διοικήσεις και υπηρεσίες των κοινωνιών τους --που στην τελική οι ντόπιοι τις ορίζουν ή τις ανέχονται.

      Διαγραφή
  11. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Με συγχωρείς, ελληνάκι, αλλά ξεκίνησες με λάθος αφορμή και έχεις ένα Α σκεπτικό με το οποίο καταλήγεις σε λάθος συμπεράσματα. Φυσικά και αλλοιώνεται το περιεχόμενο. Λυπάμαι, αλλά φταίει το ιδεολογικό σου πρίσμα. Δεν υπάρχει καμία διάκριση σε όσα είπε. Είπε ότι ήρθαν ξένοι σε μια περιοχή που ο ένας ήταν πάνω στον άλλο. Είπε ότι αυτούς τους ξένους τους αγαπάει, όμως αυτό δεν αλλάζει την πραγματικότητα. Αν είχαμε εισβολή Αρειανών ή ΠΑΟΚτζήδων θα έλεγε πως ήρθαν Αρειανοί ή ΠΑΟΚτζήδες. Εκτός αυτού, τα περί «πολιτισμένων» κοινωνιών είναι κολοκύθια. Σε όλες, μα ΟΛΕΣ τις κοινωνίες ακούγονται τέτοιες απόψεις.

    Κάποιοι ψάχνουν συνεχώς για αφορμές που δεν υπάρχουν. Καίει ένας αναρχικός έναν κάδο, αμέσως να βγουν όοολοι οι αριστεροί να κάνουν δηλώσεις μετανοίας και να επιδείξουν πιστοποιητικό κοινωνικών φρονημάτων. Μιλάει μια γιαγιά ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ σε μια προβληματική περιοχή για την πραγματικότητά της, αμέσως να βρούμε το προβληματικό γονίδιο του καθυστερημένου Έλληνα κ.ο.κ. Ας ηρεμήσουμε, ρε γαμώτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ελληνάκι αδυνατείς να καταλάβεις εδώ και πολύ καιρό πως υπάρχει θέμα ΚΛΙΜΑΚΑΣ.Θέμα ΜΕΤΡΟΥ. Κλίμακας και μέτρου που αντιλαμβάνονται ακόμα και γριές-ποιήτριες και μη. Μορφωμένοι και μη. Εξαιρούνται οι ψυχαναγκασμένοι. Δεν θέλει μυαλό θέλει απλή κοινή λογική. Θεμα κλίμακας. Κλίμακας. Κλίμακας.Κλίμακας. Κλίμακας.......................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Διάβασα, ξαναδιάβασα την ομιλία της Δημουλά προσπαθώντας να εντοπίσω το "ρατσιστικό παραλήρημα" της ή έστω μια υφέρπουσα "εχθροπάθεια". Δεν τα κατάφερα. Στα κείμενα που της επιτέθηκαν ο φανατισμός και η προσπάθεια διαστρέβλωσης των λεγομένων της ήταν παραπάνω από προφανής. Ενα ακόμα επεισόδιο στο σήριαλ "Πρόβλημα είναι να λες ότι υπάρχει πρόβλημα".

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...