Τρίτη, 29 Ιουνίου 2010

Intermission #34 (Φου μπου edition)

Αν έχεις βαλθεί να απομακρυνθείς από τα εγκόσμια, αλλά τελικά δεν..., τα εγκόσμια θα απομακρυνθούν από σένα. (Κάτι σαν τον Μωάμεθ και το βουνό). Έτσι, σήμερα, σε μία στιγμή νοσταλγίας για τον θόρυβο της πληροφορίας, επιχείρησα να συνδεθώ στο facebook, για να λάβω αυτό το μήνυμα:

"Your account was disabled because the name under which it was registered was fake. We do not allow users to register with fake names, to impersonate any person or entity, or to falsely state or otherwise misrepresent themselves or their affiliations. In addition, Facebook accounts are intended for use by single individuals, so groups, clubs, businesses, or other types of organizations are not permitted to maintain accounts."

Δεν μπορώ να καταλάβω ακριβώς από που και ως που ο κουκουλοφόρος Αριστοτέλης δεν μπορεί να είναι υπαρκτό πρόσωπο, αλλά για το facebook φαίνεται ότι σίγουρα είναι ανύπαρκτο. Θα εκλάβω λοιπόν αυτή τη διαγραφή ως σημάδι και θα επιχειρήσω να μην ξαναγραφτώ σε αυτόν τον φουμπου-διάολο. Τουλάχιστον για όσο κρατάει η ηρεμία μου μακριά από την παράλογη οχλοκρατία των ημερών.

Facebook User: Το ελληνάκι
DoD: 28/6/2010

R.I.P... αιωνία του η μνήμη και τα ρέστα.


27 σχόλια:

  1. Φαίνεται ότι ήσουν ο μόνος με fake name :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τον Σεπτέμβρη βγαίνει το diaspora (http://www.joindiaspora.com/) οπότε θα ξαναβρεθούμε via social networking. ;D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μην τα βάψεις και μαύρα εδώ είναι τα "φιλαράκια"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ναι καλά. Κι εγώ που έχω γραφτεί ως "Ιφιμέδεια" είμαι real name??

    (απάντηση: μέχρι να με ανακαλύψουν προφανώς...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. "For Whom The Bell Tolls"

    http://www.youtube.com/watch?v=K_eGXPzSzAg

    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. "Φέρτε πίσω το ελληνάκι με ένα κλικ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. χαχαχα

    Εγώ έχω αποσυρθεί εδώ και καιρό από το facebook...


    Είναι λίγο άχρηστο τελικά...Άσε που πέφτει πολύ ηλίθιο κουτσομπολιό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κόπιασε κι εσύ να διαβάσεις το Μysfacebookhifivetwitter από εδώ..

    Τρεις στενοχώριες + μία = δύο που σου σβήσανε το account..
    Γυναίκα-μπικίνι-τραγικό που λένε!
    Μη σε παίρνει από κάτω.. Ο χρόνος είναι ο καλύτερος γιατρός..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. E όχι ελληνάκι αυτό δε θα περάσει. Με έψησες να φτιάξω προφίλ προσωπικό στον διάολα, μετά μπλογκοπροφίλ και τώρα γειά σας; Ε, ΟΧΙ! Θα κατέβω με το ΠΑΜΕ σε διαμαρτυρία...
    Π.ανγαλακτικό Α.γωνιστικό Μ.έτωπο Ε.λληνακιφάν για την αποκατάσταση του FB προφιλ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όλοι με μία βουβουζέλα στο Palo Alto!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Και κάτι τρέχει στα καλιφορνέζικα!

    Μου φαίνεται, να το κλείνουμε σιγά-σιγά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τα λόγια σας με συγκινούν! Τρέχω και εγώ να βρω βουβουζέλα να πάω δυτικά δε καλιφόρνι' γουέη και να τη στήσω έξω από τα γραφεία τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αυτά είναι πράγματι άσχημα νέα, και λυπάμαι που τα ακούω.

    Συγχαρητήρια στους χαφιέδες, ο χαφιεδισμός τους για άλλη μια φορά δούλεψε. Θα πρέπει να είναι περήφανοι που συνεχίζουν την χριστιανοχουντική παράδοση.

    Ίσως τώρα εγώ να πρέπει να φοβάμαι πως θα είμαι ο επόμενος, αν και, εδώ που τα λέμε, το «Διαγόρας» είναι μια χαρά μικρό όνομα, και το Μηλιός απαντάται ως επίθετο, οπότε μια δική μου διαγραφή θα ήταν σε μεγάλο βαθμό αυθαίρετη. Ίσως οι χαφιέδες να το δοκίμασαν ήδη και να μην τους «πέτυχε».

    Η συμβουλή μου θα ήταν, αντί για σελίδα συμπαράστασης, που δεν νομίζω πως θα πετύχει τίποτα, να ξεκινήσεις άμεσα καινούργιο προφίλ στο facebook, αυτή τη φορά με όνομα που να μοιάζει με πραγματικό. Το «Ελληνάκης-Ελληνάκη» απαντάται ως επίθετο τόσο στο facebook όσο και στο whitepages.gr, ενώ αν είναι να κρίνουμε από τη διατύπωση της ειδοποίησης που έλαβες, ο Αριστοτέλης στο avatar δεν πρέπει να έπαιξε κανένα ρόλο, οπότε μάλλον μπορείς να τον ξαναχρησιμοποιήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι γελοιοτητες ειναι αυτες;;; Δεν καταλαβαινω τιποτα! Ο μονος εισαι με ψευτικο ονομα; Γιατι το δικο μου, πως αποδεικνυεται οτι ειναι το αληθινο;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν είμαστε καλά.
    Δεν είμαστε καλά λέω.

    Να μπουν μπροστά τα μεγάλα μέσα?
    Καιρό έχουμε να κάνουμε ένα πόλεμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κάτσε μισό λεπτό ρε Ελληνάκι να κάνω ένα τηλεφώνημα και το θέμα θα τακτοποιηθεί με τον ελληνικό τρόπο. Αυτός που το έκανε θα βρεθεί από την Καλιφόρνια στο τριεθνές στον Έβρο να φυλάει τα σύνορα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καιρός ήταν και καλά σού έκανε.
    Δεν υπάρχουν "ελληνάκια" ρε.
    Ελληνάρες υπάρχουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Υ.Γ Το facebook είναι έτσι κι αλλιώς ντεμοντέ, last year.
    Ραντεβού στο twitter (το 08 τι σημαίνει ?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Α τι ωραία, ίσως έρθει κι η σειρά μου! Οπότε θα κόψω ακόμα μια συνήθεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εάν είχες βάλει μια φωτογραφία του ..Ρουβά, προφανώς δεν θα σε έκοβε κανείς :)))))))))...

    Είχα από σπόντα κάνει κι εγώ κάποτε λογαριασμό, αλλά έχει κινδύνους όλο αυτό και τον διέγραψα. Σας πληροφορώ ακόμη μου βγαίνει μύνημα εάν θέλω να τον ενεργοποιήσω ! Σε φακελώνουν κανονικά, μια για πάντα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Βρε δεν σου ΄πε ο Άνθιμος ότι αυτά είναι του διαβόλου δουλειές;
    Καλά να πάθεις.... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Έμαθα πως μόλις σβήστηκε και το προφίλ του Ροΐδη, οπότε αρχίζω να ψιλιάζομαι χριστιανοβαρεμένο σχέδιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εγώ πάντως δημιούργησα αυτό: http://www.facebook.com/pages/Diagoras-o-Melios/140646575946076 κι αυτό: http://www.facebook.com/pages/Diagoras-o-Melios/106815056037590 ώστε να είμαι έτοιμος δια παν ενδεχόμενο. Θα σε συμβούλευα κι εσένα Ελληνάκι να δημιουργήσεις μια αντίστοιχη σελίδα. Απ' ότι καταλαβαίνω, τέτοιου είδους «σελίδες» είναι ο μηχανισμός που παρέχει το facebook για περιπτώσεις όπως η δική μου και η δική σου, και του Ροΐδη κλπ. Έχει ένα καλό: ο δημιουργός της σελίδας δεν φαίνεται πουθενά. Δυστυχώς δεν έχω βρει ακόμα τρόπο να εμφανίζονται αυτομάτως οι αναρτήσεις του blog μου στη σελίδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @ Διαγόρας

    Ναι θα το κάνω κάποια στιγμή όταν επιστρέψω στον πολιτισμό, απλά είναι αυτό που είπες. Δεν έχει τις δυνατότητες του προφίλ, όπως το αυτόματο feed, κλπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Κι εμενα δν πιστεψαν οτι το ονομα μου ειναι απλα απροσαρμοστος. Αλλα αυτοι δν το ξερουν, καποιοι σε εκαναν report για fake name και το φουμπου ηθελε να του στειλεις αντιγραφο της ταυτοτητας για να σε τσεκαρει... Εγω βρηκα ενα αληθοφανες ονομα παντως και ξαναεκανα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...