Πέμπτη, 13 Ιανουαρίου 2011

Οι λάθος ήρωες

Ως λαός φαίνεται πως έχουμε ένα έμφυτο χάρισμα να κρίνουμε, να αξιολογούμε και να βγάζουμε συμπεράσματα εκ των υστέρων. Δηλαδή, όταν βρισκόμαστε στο παρόν όπου πρέπει να λάβουμε κάποια απόφαση, αναλωνόμαστε σε αναλύσεις αναλύσεων, και όταν τελικά ο χρόνος και τα γεγονότα μας προσπερνούν, χρησιμοποιούμε αυτό το «χάρισμα» για να δούμε τι δεν κάναμε σωστά όταν έπρεπε. Αυτό βέβαια δεν έχει καμία πρακτική αξία.

Για παράδειγμα, τη σήμερον ημέρα, όλοι με κάποιο θαυμαστό τρόπο έχουν βρει τι έπρεπε να είχαμε κάνει με τα οικονομικά και τη δημόσια διοίκηση τις τελευταίες δύο δεκαετίες ώστε να μην φτάναμε εκεί που φτάσαμε. Όμως, στην ερώτηση «οκ, και τώρα τι κάνουμε;» μπορούμε μόνο να βρισκόμαστε σε συνεχή αντίλογο με διαφορετικές απόψεις.

Κάπως έτσι θα αξιολογηθεί στο μέλλον και η δράση του κ. Γκλέτσου, που δικαιώνεται στα μάτια αυτών που ψάχνουν για μπούγιο, τσαμπουκάδες, και ενίοτε χαβαλέ με την καταστρατήγηση των νόμων, στο όνομα του πάθους και της αγανάκτησης. Το ανησυχητικό δεν είναι ότι ο κ. Γκλέτσος έκανε αυτό που έκανε, αλλά ότι στο πρόσωπό του, πολλοί βρίσκουν το πρότυπο πολίτη που θα ήθελαν να είναι γεμάτη η Ελλάδα. Τσιτάτα όπως «Ήρωας ο Γκλέτσος», «εμπρός στο δρόμο που χάραξε ο Γκλέτσος», «τελικά η Ελλάδα, Γκλέτσους χρειάζεται», κλπ κοσμούν εδώ και λίγες μέρες την δημόσια συζήτηση και το διαδίκτυο. Κοινώς, αν σε πνίγει το άδικο, δικαιούσαι να αντιδράσεις όπως θεωρείς εσύ. Αν, για παράδειγμα είσαι ΑΜΕΑ και κάποιος αναίσθητος οδηγός έχει παρκάρει σε ράμπα ΑΜΕΑ, δικαιούσαι να πάρεις έναν οδοστρωτήρα και να του κάνεις το αυτοκίνητο πλακέ. Η διεκδίκηση του δίκιου με κάθε μέσο έννομο ή άνομο.

Αν λοιπόν, ο κ. Γκλέτσος εμπνεύσει ανθρώπους, οι οποίοι θα απαιτούν στο εξής το δίκιο τους με τον τσαμπουκά, την παρανομία και την καταστροφή δημόσιας ή ιδιωτικής περιουσίας, χωρίς να χρησιμοποιούν τους θεσμούς της Δικαιοσύνης, στο μέλλον πώς θα αξιολογήσουμε την κατάντια μίας κοινωνίας που βάζει τους νόμους της ζούγκλας πάνω από αυτούς του Συντάγματος; Ποιος άραγε θα μπορεί να κατηγορήσει τον τύπο που απειλεί ότι θα κάψει ζωντανό όποιον εφοριακό τολμήσει να του κάνει έλεγχο, ή τον μπαχαλάκια που προκαλεί ζημιές αδιακρίτως στο όνομα κάποιας αόριστης ιδέας που ούτε ο ίδιος γνωρίζει καλά καλά; Κανείς. Αλλά επί του παρόντος, κανείς δεν βγήκε να πει πόσο επικίνδυνο είναι για ολόκληρη την κοινωνική νοοτροπία και αντίληψη, η ηρωοποίηση ενός νταή. Αντ’ αυτού, οι συζητήσεις αναλώνονται στα διόδια, τις ΣΔΙΤ, τη δικαιότερη φορολόγηση των οδηγών κλπ.

Οι αντιλήψεις και οι ιδεολογίες που καλλιεργούνται, όσο επικίνδυνες και αν είναι, μένουν στην αφάνεια. Κάπως έτσι, υπογείως, καλλιεργούνταν στο παρελθόν και οι φασιστικές νοοτροπίες που συνεχώς υποτιμούνταν, ώσπου ξαφνικά μέσα σε μία νύχτα βγήκαν στην επιφάνεια, κατέκλεισαν σχεδόν ολόκληρη την Ευρώπη και όλοι προσπαθούσαν να καταλάβουν τι είχε πάει λάθος. Οι συνθήκες τότε δεν ήταν και πολύ διαφορετικές. Πάλι οικονομική κρίση υπήρχε, ύφεση, ανεργία, και αγανακτισμένοι πολίτες, έτοιμοι να στηρίξουν όποιον εμψύχωνε την απόγνωσή τους με οποιοδήποτε μέσο. Και τον στήριξαν…


55 σχόλια:

  1. Πολύ σωστός. Γιατί όλα αυτά οδηγούν πολύ απλά σε μιμητισμό και να δούμε πού θα φτάσουμε. Από την αρχή ενοχλήθηκα με τη στάση του, ιδιαίτερα που τώρα είναι θεσμική. Είναι πέρα για πέρα λαϊκίστικη -καθώς στοχεύει μόνο στον εύκολο εντυπωσιασμό- θέτοντας μάλιστα σε κίνδυνο την ασφάλεια των οδηγών της εθνικής οδού.

    Γιατί είναι λαϊκίστικη η κίνηση του δημάρχου Γλέτσου: Θα μπορούσε κάλλιστα αν ενδιαφέρονταν για τους κατοίκους της περιοχής μέσω υπουργείων και βουλευτών, μέσω των φορέων του τόπου, να πάρει τόσες κάρτες ελευθέρας διόδου όσα και τα καταγεγραμμένα ιδιωτικά αυτοκίνητου των δημοτών και κατοίκων. Ωστόσο, ο νεοφώτιστος δήμαρχος δεν ήθελε το καλό του τόπου, αλλά τη δική του προβολή. Λύσεις υπάρχουν και πέρα από το λαϊκισμό.

    Είχε τρόπο. Μπορούσε κάλλιστα να κινηθεί κινηματικά, να συνεργαστεί με τις διάφορες τοπικές επιτροπές, να προχωρήσει σε παραστάσεις διαμαρτυρίας στην Αθήνα, να συνεργαστεί με τοπικούς φορείς. Ωστόσο, ο δήμαρχος επέλεξε μία εντελώς δεξιά τακτική που απλά βοηθά να πουλήσουν ειδήσεις και θέαμα τα κανάλια.

    Είχε εναλλακτική μέσα από δράσεις κινηματικής δημοκρατίας. Αλλά επέλεξε τη δική του προβολή έναντι της συμμαχίες των τοπικών φορέων.

    Μία τέτοια δράση τι αποκορύφωση θα έχει; Οι κινητοποιήσεις πρέπει να κλιμακώνονται. Μετά από αυτό τι θα κάνει; Ή απλά θα ξεφουσκώσει (δεδομένου ότι ακόμα δεν έχει μάθει/δεν έχει απογραφεί τι παρέλαβε).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ντάουν δη χέρια φρομ δη Γκλέτσος!

    Σωστά λέτε, αλλά από την άλλη ση τούτο δω του κοτέτσ' πώς να πάει κανείς δια της νομίμου οδού;

    Του κουτέτσ' θιέλ' ανιακιαίνησ' εκ ΒΟΘΡΩΝ.

    (Τα βάθρα ΕΙΝΑΙ ο βόθρος στην συγκεκριμένη περίπτωση).

    Ντάουν δη χέρια φρομ δη Γκλέτσος! (τρις)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ασφαλώς και ήταν παράνομος ο Γκλέτσος. Εξ άλλου ορίστηκε νομίζω δικάσιμη, του απαγγέλθηκαν κατηγορίες.

    Περιμένω τις δικάσιμες και για τους υπόλοιπους. Τον Τσουκάτο. Τον Μαντέλη. Τον Τσοχατζόπουλο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εllinaki

    Διαφωνω! Παρανομοι ειναι οσοι φερονται αυταρχικα στο λαο, τον χαρατσωνουν καθημερινα και αλυπητα, ενω παραχωρουν στους μεγαλοεργολαβους και ιδιωτες χρηματα και δικαιωματα εκμεταλλευσης για χρονια. Αντι να βλεπουμε οτι καποιοι ανθρωποι αντιστεκονται στη βαρβαροτητα που περιβαλλει τη χωρα, καθομαστε και λεμε οτι ισως με το παραδειγμα του ο Γκλετσος ...εμπνεύσει αλλους ''οι οποίοι θα απαιτούν στο εξής το δίκιο τους με τον τσαμπουκά, την παρανομία και την καταστροφή δημόσιας ή ιδιωτικής περιουσίας,χωρίς να χρησιμοποιούν τους θεσμούς της Δικαιοσύνης, στο μέλλον πώς θα αξιολογήσουμε την κατάντια μίας κοινωνίας που βάζει τους νόμους της ζούγκλας πάνω από αυτούς του Συντάγματος;''

    Συγγνωμη, αλλα τετοιου ειδους επιχειρηματα θυμιζουν αλλες και καθολου ελπιδοφορες εποχες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα συμφωνήσω με τον Δείμο του Πολίτη στο συγκεκριμένο θέμα που θίγει, αλλά και θα χειροκροτήσω την γενικότερη εικόνα του κειμένου το οποίο, αν δεν κάνω λάθος, δεν μιλά τόσο για το τι έκανε ο εν λόγω κύριος, αλλά, για το πως δέχθηκε τα καμώματά του ο Έλληνας, και, κατ' επέκταση πως δέχονται ορισμένα πράγματα λαοί που βρίσκονται σε απόγνωση. Εγώ ακούω το κείμενο να μιλά για το ότι η ηθική και οι προσωπικές αρχές έχουν κάποια σημασία όταν είναι δύσκολο να συνεχίσεις να τις εφαρμόζεις. Και αυτό το θέμα είναι ζωτικό για κάθε λαό, για κάθε όχλο, και για κάθε εποχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ δειμος του πολίτη

    Συμφωνούμε.

    @ pølsemannen

    Υπάρχουσι διαδικαισίαι της νομίμου οδού αλλά ο κυρ Γκλέτσος δεν ασχολήθηκε. Ήθελε να κάνει το σόου του.

    @ Elva

    Τί εποχές θυμίζουν δηλαδή; Νομιμότητα;

    Εγώ δεν έγραψα πουθενά ότι ο Γκλέτσος είχε άδικο που διαμαρτυρήθηκε. Φυσικά και η εταιρία διοδιών είχε άδικο και φυσικά έπρεπε να διαμαρτυρηθεί και να αντιδράσει! Όχι όμως με αυτό τον τρόπο.

    Ξέρεις κάτι; Είμαστε εξπέρ στο να κατακρίνουμε τις ανομίες και τις αυθαιρεσίες της εκάστοτε εξουσίας ή του οποιουδήποτε μεγαλοεργολάβου (και πολύ καλά κάνουμε), αλλά όταν δίνουμε δικαιώματα και στην άλλη μεριά να ασκεί ανάλογη κριτική, δεν υπάρχει κάποια βάση νομιμότητας σε οτιδήποτε. Άρα εφόσον ο Χ λειτουργεί παράνομα ενάντια στον Υ, τότε και ο Υ "νομιμοποιείται" να λειτουργεί παράνομα ενάντια στον Χ. Αυτός ο φαύλος κύκλος δεν οδηγεί πουθενά. Μάλλον, οδηγεί στην σταδιακή κατάλυση του έννομου δικαίου, αλλά αυτό δεν φαίνεται να πτοεί καμία πλευρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ thinks

    Για άλλη μία φορά βλέπεις σωστά. Και χαίρομαι που γίνομαι κατανοητός :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οι αγέλες πάντα έχουν αρχηγό. Αυτός αποφασίζει και η αγέλη ακολουθεί.
    Αν παρατηρείς τα συμπτώματα αυτά και στον νεοέλληνα πρέπει να βρούμε τι μας έκανε αγέλη.
    Υπάρχει άλλος δρόμος αλλά απαιτεί άλλη παιδεία που δεν διαθέτουμε.
    Αντί να βρούμε τη λύση μόνοι μας, ψάχνουμε ένα αρχηγό για να λύση το πρόβλημά μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συμφωνώ μαζί σου.

    Παρ΄'ολα αυτά, V for Gletsos!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συμφωνώ και εγώ με τη σειρά μου...


    Αλληλεγγύη στο σύντροφο Γκλέτσο...γιατί τα σούργελα είναι εθνικό κεφάλαιο...

    Καλή χρονιά να έχεις! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συμφωνώ με το ελληνάκι.
    Σκεφτείτε πόσο στραβό δρόμο έχουμε πάρει αφού ειδωλοποιείται κάποιος σαν τον κ. Γκλέτσο ο οποίος πριν από λίγα χρόνια θα είχε περιγραφεί απλά ως γραφικός.
    Όταν μόνος νόμος γίνεται η καταπάτηση των νόμων τότε σε λίγα μπορούμε πλέον να ελπίζουμε. Ο κόσμος είναι τόσο απελπισμένος που χειραγωγείται πλέον πολύ εύκολα.
    Ο Χίτλερ και τα SA στο πραξικόπημα της μπυραρίας ήταν γραφικoί. Ύστερα από μερικά χρόνια εκλέχτηκε καγκελάριος μετά "Βαΐων και κλάδων" και μπροστά στα SS κόπηκαν τα γέλια.
    Το πρόβλημα είναι πως πρέπει να αντιδράσουμε όμως ενάντια σε όλα αυτά που συμβαίνουν. Όταν όμως οι μόνες αντιδράσεις είναι οι "τύπου Γκλέτσου" , μοιραία συγκεντρώνουν την επιδοκιμασία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Άν γινει κανένα θανατηφόρο και ξεκληριστεί καμιά οικογενεια να δουμε τότε τι θα λέει ο ήρωας. Και κάτι τρελλό: οι αγρότες της στυλίδας πάνε στα χωράφια τους μέσο ΕΟ; και αφού το πρόβλημα των κατοίκων της περιοχής του είναι το οικονομικό γιατί δεν πάει να επιτάξει και ένα βενζινάδικο να μην πληρώνουν και τα καύσιμα;

    Γιάννης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Θα διαφωνίσω στο ότι ως λσός έχουμε έμφυτο χάρισμα να κρίνουμε, να αξιολογούμε και να βγάζουμε συμπεράσματα εκ των υστέρων. Αν είχαμε κάτι τέτοιο δεν θα επαναλαμβάναμε τα ίδια λάθοι.

    Για την αντίδραση του Γ. θα συμφωνίσω ότι είναι εκτός δημοκρατικής λογικής.

    Βέβαια έχω και ένα ερώτημα που απευθύνεται και στον
    "ο δείμος του πολίτη". Γράφει ότι ενοχλήθηκε με τη στάση του. Με τη στάση της κυβέρνησης που μόνο έτσι τον δικαίωσς -με τηλεταρζανίκια δηλαδή-, δεν έπρεπε να ενοχληθούμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γνωρίζω τον Απόστολο Γκλέτσο μόνο μέσα απο την δημόσια εικόνα του. Αν αυτή είναι αληθής ή τον αδικεί, δεν έχω την παραμικρή ιδέα. Την αποδέχομαι όμως, απλά για την οικονομία της συζήτησης και ως υποθεση εργασίας.

    Πιθανότατα λοιπόν ο κ. Γκλέτσος, να μην μπορούσε να συνειδητοποιήσει, ποιο κουτί Πανδώρας ανοίγει. Και ακόμα πιθανότερο, τα καθεστωτικά μέσα των εργολάβων και των υπάλληλων τους, να επιχειρήσουν με κάθε τρόπο να την αποδομησουν, μετατρέποντας την σε ...γραφική.

    Όμως μια εικόνα είναι χίλιες λέξεις. Και εγώ θα μείνω στην εικόνα. Τον Αποστολο Γκλετσο με χειροπεδες.

    Και...
    Τον κύριο Τσουκάτο να πίνει καφέ στο Κολωνάκι. Τον κύριο Τσοχατζόπουλο να ψωνίζει στην Βουκουρεστίου. Τον κύριο Ρουσοπουλο να κάνει ...διδακτορικό στο Πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου. Την κυρία Ντόρα Μητσοτάκη να ζητάει ...εξεταστική(αυτό αν δεν ήταν τόσο εξοργιστικά τραγικό, θα ήταν εξοργιστικά γελοίο), τον κύριο Γείτονα εν ενεργεία βουλευτή, τον κύριο Αναστασιάδη να αρθρογραφεί, τον κύριο Παπούλια (δωροθέτη κατά τον κύριο Πάγκαλο, Αντιπρόεδρο της Κυβερνησης) Πρόεδρο της Δημοκρατίας, κλπ.

    Και ο matcho Γκλετσος με τις χειροπέδες ... ξαναβάζει στην κουβέντα το ΔΙΚΑΙΟ και τα δίκια. Δεν έχει δίκιο ο κ. Γκλέτσος. Εφαρμόζει το ηθικό ΔΙΚΑΙΟ. Και για αυτό, αυτοι που διαχειριζονται τα «Δικια» του φοράνε ...βραχιόλια.

    Όλοι όσοι έχουν ...δικιο, πίνουν καφεδες, ψωνιζουν, σπουδάζουν, ειναι δημοσιογραφοι, ειναι βουλευτές, υπουργοι, Αντιπροεδροι, Προεδροι Δημοκρατίας, κλπ.

    Ο κ. Γκλετσος ξανανοιγει- εν γνωσει ή εν αγνοία του, μικρή σημασία έχει- αυτο το προαιωνιο ερωτημα. Το Ηθικο και το Δικαιο.

    Και όσο το Νομιμο δεν ειναι απαραιτητως και Ηθικό, όσο το Νόμιμο είναι το δίκιο του εργολάβου, το δίκιο του πολιτικου που παιρνει τα μεσιτικά απο την εξυπηρετηση του εργολάβου, το δικιο του δικαστη που παιρνει εντολές να εφαρμόσει το ανηθικο Νόμο, το δίκιο του δημοσιογράφου που τους καλυπτει, η Ιστορία θα γεννάει ...Δικαια. Και τα τεκνα της Ιστορίας, θα είναι η οργή απεναντι στα ...δίκια όλου αυτου του φαυλου κύκλου.

    Και οι Εξουσίες, του πολιτικου (νομοθέτη και εκτελεστικου), του δικαστή, του δημοσιογραφου που όλοι εξυπηρετουν το δίκιο του κάθε λογής «εργολάβου», θα αμυνονται ...ο καθένας με τον τρόπο, και την «αρμοδιοτητα» που κατεχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Θεωρείς, saq, ότι τον δικαίωσε με χίλιες απλά κάρτες ελευθέρας και μία μήνυση που μπορεί να του στοιχίσει ακόμα και τη θέση του; Ή θεωρούμε ότι αυτοδιοικητική στάση είναι ο τηλεκανιβαλισμός; Δεν είναι έτσι.

    Και ίσως είδες ότι δεν έκανα κριτική με κακοπροαίρετο σκοπό (ούτε τον ξέρω ούτε συμφέρον έχω στην περιοχή). Κρίνω και προτείνω.

    Και η κυβέρνηση έχει τις δικές της ευθύνες, όπως και η εταιρεία όπως κι εκείνοι που υπέγραψαν την παραχώρηση χωρίς να σκεφτούν τον τόπο ακι τους κατοίκους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ναι, δείμε μου, θεωρώ ότι κατά κάποιο τρόπο ο Γκλέτσος δικαιώθηκε. Ζητούσε αυτές τις κάρτες μέχρι να λυθεί το πρόβλημα που κωλυσιεργούσε τον παράπλευρο δρόμο. Τις πήρε μόνο όταν έκανε τηλεφασαρια. Δεν ξέρω αν με κατάλαβες αλλά δεν στηρίζω τις πράξεις του. Απλά γελάω με το τραγικό κράτος που δουλεύει μόνο όταν υπάρχουν κάμερες. αυτοί έχουν τις περισσότερες ευθύνες.

    Τώρα όσο για τη μήνυση άστο. Αυτός έγινε ήρωας και την έβγαλε μόνο με μια μηνυσούλα για φθορά ιδ περιουσίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ Katerina

    Το θεσμικό Δίκαιο στην Ελλάδα δεν είναι λάθος. Οι άνθρωποι που το διαχειρίζονται είναι.

    Συμφωνώ στο εξοργιστικό της εικόνας που παραθέτεις. Δηλαδή τον Γκλέτσο με χειροπέδες, και τις πολιτικάτζες στην βολεμένη κοσμάρα τους με την θρασύτατη στάση σε διάφορα θέματα. Όμως και αυτοί κατακριτέοι είναι, όσο κατακριτέος είναι και ο Γκλέτσος απέναντι στους θεσμούς.

    Ο εχθρός του εχθρού μας, δεν είναι απαραίτητα σύμμαχός μας. Πολλές φορές, ειδικά στην Ελλάδα που υπάρχουν πολλές συγκρούσεις συμφερόντων και απόψεων, οι εχθροί των εχθρών μας, μπορεί να είναι και δικοί μας εχθροί.

    Εγώ κατακρίνω οποιονδήποτε παρανομεί ή αθετεί τους συνταγματικούς θεσμούς. Είτε αυτός ονομάζεται Γκλέτσος που σπάει μπάρες με το έτσι θέλω, είτε Τσοχατζόπουλος που με τις λαμογιές του μπορεί και κάνει "σοσιαλιστικά" ρεβεγιόν στο Four Seasons.

    Αν δεν υπάρχει μία κοινή στάση της κοινωνίας που κατακρίνει την οποιαδήποτε αυθαιρεσία και παρανομία, χωρίς υποκειμενικά κριτήρια, τότε ο καθένας "νομιμοποιείται" να δρα όπως θέλει. Είτε είναι "λαϊκός", είτε "αντιλαϊκός". Και εκεί χάνεται σιγά σιγά η μπάλα, με απρόβλεπτα αποτελέσματα που σίγουρα δεν είναι εποικοδομητικά προς οποιαδήποτε κατεύθυνση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αχ, και πόσο ωραίο είναι αυτό το ευφυολογημα με τους ...Νόμους. Κατα την ...ιδιομορφη αυτή λογική των "νοικοκυραίων" , οι εκαστοτε κυβερνωντες ανεβαινουν στο βουνό και ο Μωυσης τους ενεχυριάζει τους Νόμους, ως ιερά φετφα. Οι Νόμοι πισω τους δεν έχουν συμφεροντα...είναι θεικοι και ισχυουν ...κατα βουληση και πάνω απο όλα κατα ...συμφερον.

    Καμμία φορά βέβαια, ακόμα και ο ...Μωυσής, κάνει και καμιά απολυτως παρανομη και αντισυνταγματική γκέλα.

    Οι αποικιοκρατικού τύπου συμβάσεις, που υπογράφηκαν το 2007 στη βουλή, επί κυβέρνησης Νέας Δημοκρατίας, με τη σύμφωνη γνώμη ΠΑΣΟΚ και ΛΑΟΣ παραχωρούν την εκμετάλλευση των δημόσιων, εθνικών μας δρόμων σε ιδιωτικές πολυεθνικές. Τους εθνικούς μας δρόμους που έχουμε πληρώσει τόσα χρόνια από την εφορία αλλά και με διόδια, τέλη κυκλοφορίας και φόρους στα καύσιμα και ξαναξεπουλάνε τα λαμόγια.

    Εκτός αυτου, οι συμβάσεις προβλέπουν μία σειρά όρων οι οποίοι πρέπει να πληρούνται προκειμένου οι εταιρείες αυτές να έχουν το δικαίωμα είσπραξης διοδίων (ολοκληρωμένο δίκτυο ασφαλών παραδρόμων, χιλιομετρική χρέωση, ηχοπετάσματα, φωτισμός, τουαλέτες κλπ κλπ) που φυσικά δεν πληρούνται. Και φυσικά οι Κυβενρησεις και του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ-τι περιεργο- κάνουν τα στραβά μάτια! Πολλά τα μεσιτικά! Κάποτε θα τα συγκρινουμε ακόμα και με τη Siemens!

    Να πουυμε βέβαια ότι οι εταιρείες αυτές βέβαια έχουν δεχθεί πολεοδομικά πρόστιμα πολλών εκατομμυρίων ευρώ, για παράνομη κοπή δέντρων, αυθαίρετα κτίσματα κλπ και θα έπρεπε να έχουν δεχθεί επιπλέον πρόστιμα πολλών εκατομμυρίων ευρώ τα οποία θα κατέληγαν στα κρατικά ταμεία από ρήτρες λόγω της τρομακτικής καθυστέρησης των έργων. Φυσικά το κράτος ΤΟΥΣ -τι περιεργο!-κάνει πάλι τα στραβά μάτια!

    Και το κράτος ΤΟΥΣ , κάνει περικοπές μισθών, συντάξεων, ασφαλιστικών δικαιωμάτων, ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας, των συγκοινωνιών, της υγείας και της παιδείας, οδηγεί σε εξαθλίωση τους πολίτες αλλά παρόλα αυτά, ΑΡΝΕΙΤΑΙ να εισπράξει αυτά που δικαιούται από τις πολυεθνικές εταιρίες.

    Μέσα στον πανικό τους, στο γιγαντωμένο κίνημα ενάντια στα διόδια, οι ιδιωτικές κοινοπραξίες που εκμεταλλεύονται τους δημόσιους δρόμους, «ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΟΥΝ» το πολιτικό τους προσωπικό, δηλαδή τους κυβερνητικούς παράγοντες και τα γνωστά «παπαγαλάκια» της επικοινωνίας, μπας και τρομοκρατήσουν ή ριξουν στο φιλοτιμο το κόσμο,να σεβαστεί τον Νόμο ΤΟΥΣ .

    Τόσο ίδια όλα πια! Μα τόσο ίδια! Σφάξε με αγά μου ν’ αγιάσω. Το λέει ο ...Νόμος! Ο Νόμος του ...Μωυσέως βεβαίως βέβαιως!

    Εν πάση περιπτωση οι συγκεκριμένες συμβάσεις αντικειται στο άρθρο 5 του ελληνικου Συνταγματος για την ελευθερη μετακινηση των πολιτών. Και η τηρηση του Συνταγματος επαφιεται στο πατριωτισμό των Ελληνων.

    Όσοι λοιπόν καταπατουν τους ...Νόμους ΤΟΥΣ και τις μιζες τους, προστατευουν το Συνταγμα, όπως άλλωστε ΟΦΕΙΛΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @ Katerina

    Εγώ δεν είπα πουθενά ότι τα διόδια είναι νόμιμα. Ούτε είπα ότι ο Γκλέτσος ή οι εμπλεκόμενοι πολίτες είχαν άδικα αιτήματα. Μην τα μπλέκουμε.

    Επαναλαμβάνω. Οι νόμοι δεν είναι άδικοι. Άδικοι μπορούν να είναι οι "θεσμοφύλακές" τους, ήτοι η κυβέρνηση και τα διαπλεκόμενά της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Το θέμα δεν είναι τι έκανε ο Γκλέτσος αλλά το γιατί έφτασε στο σημείο να το κάνει. Όταν όλα τα άλλα αποτύχουνε το μόνο που μένει είναι η αγνή πρωτόγονη βία.

    Αν είσαι ΑΜΕΑ και ο ασυνείδητος σου κλείνει συνεχώς τη ράμπα, εσύ του μιλάς και τον καταγγέλεις αλλά ο ίδιος και ο δήμος δεν κάνει απολύτως τίποτα τότε δε δικαιούσαι να πάρεις ένα λοστό και να του σπάσεις το αυτοκίνητο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @ Panos Konstantinidis

    Ο Γκλέτσος δεν εξάντλησε κανένα ένδικο ή επικοινωνιακό μέσο, ούτε ήρθε σε επαφή με κάποιον εκπρόσωπο των διοδίων. Το βράδυ του ανακοινώθηκε πως οι κάρτες δεν θα ανανεωθούν, και το επόμενο πρωί πήρε τις μπουλντόζες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. όχι Ελληνάκι,οι Νόμοι ΤΟΥΣ είναι αδικοι. Τελεια. Είναι οι Νομοι της μιζας ΤΟΥΣ και της εξυπηρετησης των συμφεροντων των κρατικοδιαιτων επιχειρηματιων ...με το αζημιωτο πάντα.

    Οι Νόμοι δεν ειναι ...θεοσταλτοι. Οι Νόμοι αλλάζουν στοςυ δρομους, στις μπουλντοζες, στις εκλογές. Αλλά στην συμπαιγνία ΠΑΣΟΚ-ΝΔ,ε ...δεν περιμένεις τις "εκλογές" να τοςυ αλλαξεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @ Katerina

    Μα τα πρόστιμα που δεν εισπράτονται και οι σχετικές κυρώσεις που δεν εφαρμόζονται, βασίζονται πάνω σε κάποιους νόμους. Άρα οι μιζαδόροι πολιτικοί και δημόσιοι λειτουργοί είναι αυτοί που ακυρώνουν τους νόμους.

    Και στην τελική η καταστροφή ξένης περιουσίας, με πιθανή πρόκληση ατυχήματος, είναι ξεκάθαρη παράβαση. Εκτός αν θεωρούμε ότι ο ΚΟΚ και οι προδιαγραφές ασφαλείας στους αυτοκινητόδρομους, ως μη "θεόσταλτοι" πρέπει να καταπατούνται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Δεν καταλαβαίνω την ουσία της αντίρρησης.

    Ο Γλέτσος είναι γραφικός; Μπορεί. Αυτό δεν προσδίδει ή αφαιρεί αξία από την πράξη όμως.

    Η παραβίαση των διοδίων είναι τραμπουκισμός; Μπα;

    Διολισθαίνεις σε μια όλο και αυξανόμενη νομολατρεία τελευταία, λες κι ο νόμος δεν είναι το πιό σκληρό ρόπαλο στα χέρια των εξουσιαστών...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @ Πότμος

    Δεν είναι ακριβώς νομολατρεία. Μία ύστατη προσπάθεια συγκρότησης της λογικής είναι πριν την κατάλυσή της σε μαζικό επίπεδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Είναι μια ύστατη προσπάθεια να υπερασπιστείς το ΠΑΣΟΚ...αν κυβερνούσε η "δεξιά" στην περίπτωση του Γκλέτσου θα ξήλωνες πεζοδρόμια...Αλλά τώρα κόπτεσαι για τους νόμους...Η υποκρισία σου βγάζει μάτια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @ Ανώνυμος

    Αν κρίνω από τους προσωπικούς σου χαρακτηρισμούς και τη σιγουριά σου, πρέπει να με γνωρίζεις πολλά χρόνια. Για θύμισέ μου...
    Μάλλον άσε. Μη μου θυμίζεις. Βαριέμαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ο Γκλέτσος εκλέχτηκε με τη σημαία του ΚΚΕ. Τι σας κάνει εντύπωση; Ότι και να λέμε οι τακτικές ΠΑΜΕ τώρα που σφίξαν οι κώλοι θα γίνουν όλο και πιο εμφανείς.
    Αυτό που δεν αντιλαμβάνονται οι οπαδοί-χούλιγκανς βέβαια είναι οτι την όποια μονομερή παρανομία (και οτιδήποτε αντιλαμβάνονται ως τέτοια) δεν την καταπολεμάς με άλλη παρανομία η οποία πιθανότατα και πάλι καταπατά δικαιώματα άλλων, αλλά μέσα απο τα όργανα και τις διαδικασίες που ορίζει το σύνταγμα.

    Αλλά ξέχασα, το ΚΚΕ δε σέβεται το σύνταγμα, το δήλωσε ξεκάθαρα η συντρόφισσα Αλέκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @ ανέστης

    "Αυτό που δεν αντιλαμβάνονται οι οπαδοί-χούλιγκανς βέβαια είναι οτι την όποια μονομερή παρανομία (και οτιδήποτε αντιλαμβάνονται ως τέτοια) δεν την καταπολεμάς με άλλη παρανομία η οποία πιθανότατα και πάλι καταπατά δικαιώματα άλλων, αλλά μέσα απο τα όργανα και τις διαδικασίες που ορίζει το σύνταγμα."

    Αν πρόσεξες, το συντριπτικό ποσοστό από τα έως τώρα 31 σχόλια, περιστρέφονται γύρω από την κατανόηση ή μη αυτού του αυτονόητου. Έχει επαναληφθεί πολλές φορές και στο παρελθόν σε ανάλογες αναρτήσεις. Δεν ξέρω αν πρόκειται περί παρεξήγησης των εννοιών ή απλής σύγχυσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Όχι δεν είναι σύγχυση. Η εξουσία συμπεριφέρεται πράγματι σαν αγάς, οπότε θεωρούμε καθήκον μας να συμπεριφερθούμε σαν αντάρτικο.

    Τις δημοκρατικές διαδικασίες και οι δύο παρατάξεις τις άφησαν στην άκρη ως περιττή πολυτέλεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @ελληνάκι

    > Ο Γκλέτσος δεν εξάντλησε κανένα ένδικο ή επικοινωνιακό μέσο, ούτε ήρθε σε επαφή με κάποιον εκπρόσωπο των διοδίων. Το βράδυ του ανακοινώθηκε πως οι κάρτες δεν θα ανανεωθούν, και το επόμενο πρωί πήρε τις μπουλντόζες.

    Να υποθέσω τότε ότι δέχεσαι τη χρήση βίας όταν όλα τα άλλα νόμιμα μέσα αποτύχουνε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ούννος ο Βελανιδοφάγος14 Ιανουαρίου 2011 - 12:57 μ.μ.

    Χε χε, η φωτογραφία είναι όλα τα λεφτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @ελληνάκι

    > Δεν είναι ακριβώς νομολατρεία. Μία ύστατη προσπάθεια συγκρότησης της λογικής είναι πριν την κατάλυσή της σε μαζικό επίπεδο.

    Εδώ σφάλεις. Η λογική είναι όπλο μόνο απέναντι σε αυτούς που καταλαβαίνουνε και χρησιμοποιούνε λογική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @ Panos Konstantinidis

    1) Υποστηρίζω τη βία μόνο ως μορφή άμυνας σε άλλη βία. (Και εδώ μην ακούσω το κλισέ περί βίας της εξουσίας. Μιλάω με τις κυριολεκτικές έννοιες). Άλλο πράγμα η ασυδοσία/παρανομία/αδικία/εκμετάλλευση/εκβιασμός και άλλο η βία. Είναι σημαντικό να ακριβολογούμε όταν αναφερόμαστε στην έννοια της βίας, ακριβώς για να αποφεύγονται οι παρεξηγήσεις.

    2) Περί λογικής δεν έχω τι να σου απαντήσω γιατί αναιρείς την έννοιά της εξ' αρχής. Το γεγονός ότι το ιπτάμενο μακαρονοτέρας δεν υπάρχει, δε νομίζω ότι μου δίνει κάποια αβάντα ως λογικό άτομο, να επικρίνω κάποιον που πιστεύει στην ύπαρξη του. 1+1 κάνει πάντα 2. Ούτε 1,99999 ούτε 2,00001. Όποιος δεν έχει την αντίληψη να το καταλάβει αυτό, κρίμα για τον ίδιον, όχι για αυτόν που του λέει ότι 1+1=2.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. @ελληνάκι

    1) Η βία έχει πολλές μορφές, όχι μόνο τη σωματική. Η βία είναι κάθε μορφή αθέμιτης άσκησης πίεσης. Αλλά ας πούμε ότι βία είναι μόνο η σωματική ή αυτή που προκαλεί υλικές ζημιές, αν κάποιος λοιπόν επανειλημμένως στάθμευε πάνω σε ράμπα ΑΜΕΑ και επανειλημμένως του είχε γίνει παρατήρηση, είχε ενημερωθεί η αστυνομία και ο Δήμος και δε γινότανε τίποτα, πάλι δε θα του έσπαγες το αυτοκίνητομ, αν είχες κάποιον ΑΜΕΑ στην οικογένεια και δεν μπορούσε να μετακινηθεί. Ορθό;

    2) Δεν είπα εγώ ότι σου δίνεται το δικαίωμα να τον επικρίνεις. Είπα ότι δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις λογικά επιχειρήματα για να τον πείσεις ότι δεν υπάρχει το μακαρονοτέρας. Λίγη προσοχή παρακαλώ όταν απαντάμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @ Panos Konstantinidis

    1) Όχι δεν θα χρησιμοποιούσα βία. Μην υπερβάλλουμε. Μπορεί να είναι μπανανία η Ελλάδα, αλλά με 1-2 καταγγελίες για παράνομη στάθμευση, το κάφρος την τρώει την κλίση στο τέλος. Και όπως προείπα, ο Γκλέζος ούτε είχε ενημερώσει πιο πριν, ούτε είχε κάνει μηνύσεις, ούτε είχε μπλέξει σε μία επαναλαμβανόμενη κατάσταση. Με την πρώτη αδικία, πήρε τη μπουλντόζα.

    2) Εγώ προσωπικά δεν γνωρίζω άλλου είδους επιχειρήματα. Sorry.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @ελληνάκι

    1) Μάλλον δεν έχει συνειδητοποιήσει ότι έχουμε καταρρεύσει πλήρως ως λαός.

    2) Εν τάξει. Απλώς μην περιμένεις να αλλάξεις έναν παράλογο με τη λογική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. > Και όπως προείπα, ο Γκλέζος ούτε είχε ενημερώσει πιο πριν, ούτε είχε κάνει μηνύσεις, ούτε είχε μπλέξει σε μία επαναλαμβανόμενη κατάσταση. Με την πρώτη αδικία, πήρε τη μπουλντόζα.

    Ο Γκλέζος στη συγκεκριμένη περίπτωση έπραξε λάθος. Απλώς σε κάποιες περιπτώσεις η βία είναι η μοναδική διέξοδος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. @ Panos

    1) Μπα. Αν κρίνω από αυτά που βλέπουν τα μάτια μου, έχουμε ακόμα λίγο δρόμο μέχρι τον απόλυτο πάτο, αλλά βαδίζουμε τάχιστα προς τα εκεί, οπότε δεν αμφιβάλλω.

    2) Ναι το ξέρω αυτό. Και είναι μεγάλη κουβέντα, αλλά για κάποιο λόγο, συνεχίζω να την πατάω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ''Ο Γκλέτσος δεν εξάντλησε κανένα ένδικο ή επικοινωνιακό μέσο''

    Ο Γκλετσος ειναι παραγωγο της κοινωνιας μας και η επικροτηση της αντιδρασης του το ιδιο.

    Δεν πιστευω οτι αμα εβαζαν διοδια μπροστα απο το σπιτι μου θα εκανα το αντιθετο, αρα δεν μπορω να διαφωνησω.

    Δυστηχως η δικαιοσυνη μας νοσει Ελληνακι γι'αυτο και κανεις πλεον δεν την εμπιστευεται.

    Ας εστιασουμε περισσοτερο στη δικαιοσυνη λοιπον σε ολα τα επιπεδα της.

    Νεο αρθρο.
    Η εξομολόγηση ενός γύφτου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Το όνειρο του μέσου Έλληνα είναι να επεκταθεί η ατιμωρησία, την οποία απολαμβάνου όλοι οι μεγαλόσχημοι, και σε αυτόν,εξού και η θεοποίηση του κ. Γκλέτσου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Έλα ρε ελληνάκι,δώσε ρέστα για άλλη μια φορά!
    Όταν έγραψα την πρώτη μέρα του σόου,ότι είναι λαϊκιστής και ψευτοτσαμπουκάς,όλοι πέσανε να με φάνε,λες και μου αρέσει που πληρώνω 30 Ευρώ όταν ανεβαίνω προς θεσ/κη....
    Και αυτά τα επιχειρήματα . βάλτε πρώτα τους κλέφτες πολιτικούς μέσα και μετά το Γκλέτσο,πρώτα αυτόν που τρέχει με 200 και μετά εμένα που πέρασα με κόκκινο,πρώτα αυτές που μιλάνε στο κινητό και μετά εμένα που είμαι 3-4 τόνους υπέρβαρος , είναι απλά γραφικά.
    ΄Ηταν λάθος ο τρόπος του τέλος.
    Οι πλαϊνές ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΕΣ μπάρες της εθνικής οδού,δεν έχουν σχέση με τα διόδια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Aν είναι τόσο μάγκας , ας πήγαινε με τη μπουλντόζα στα διόδια...Και μετά λέει πως αν σκοτωθεί κάποιος από το κενό που δημιουργήθηκε στις μπάρες , τότε ας τον πάνε φυλακή.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ελληνάκι, γιατί ασχολείσαι με την αρσενική Τζούλια;
    Πανηγυράκι μύρισε, και πήρε το μαντήλι να σύρει ένα άσκοπο τσάμικο.
    Τόσο οι πράξεις του, όσο και τα λεγόμενά του, του αφαιρούν το όποιο δίκιο μπορούσε να βρει όντας δημοτικός άρχοντας.
    Αν ήταν νοήμων και τυπικός δημοτικός άρχοντας, τι δυσκολίες θα έβρισκε αν τράβαγε μια καταγγελία σε ευρωπαϊκό δικαστήριο για τις τιμές διοδίων που αποφασίζουν αυτοί που έβαλαν μόνο το 4% στο κόστος κατασκευής τους; - Όχι πολλές νομίζω..
    Απλά στην έννομη διαδικασία, δεν πέφτουν τα φώτα των καναλόβοθρων..
    Με πιάν'ς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. @ xazoulhs

    Εγώ πάλι δε νομίζω πως η πρώτη κίνηση σε οποιαδήποτε αδικία, πρέπει να είναι η βία, χωρίς να εξαντληθούν πρώτα όλα τα έννομα μέσα. Ο Γκλέτσος δεν εξάντλησε τίποτα. Ούτε στο 10%.

    @ περιούσιος

    Εξ' ου και οι πολιτικοί που εκλέγει, και μετά τους βρίζει και από πάνω...

    @ scepticusbatsicus

    Μπα. Ακόμα και αν σκοτωνόταν κάποιος άτυχος στις ξηλωμένες μπάρες, πάλι για τη βία του κράτους και των μεγαλοεπιχειρηματιών θα μίλαγαν.

    @ ephee

    Mε το ΚΚΕ κατέβηκε για δήμαρχος, το οποίο ΚΚΕ δεν αναγνωρίζει κανένα ευρωπαϊκό όργανο. Να γινόταν ρεζίλι στα συντρόφια; Α πα πα.

    Υ.Γ. Σχετικά με το πρώτο σου ερώτημα "γιατί ασχολούμαι", δεν έχω απάντηση. Απλά ήταν η πρώτη δημόσια παπαριά που πήρα πρέφα μετά το ταξίδι μου, οπότε αντέδρασα κάπως ακούσια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ελληνάκι,

    Καταρχήν, ο Γκλέτσος κατέβηκε ανεξάρτητος και όχι με το ΚΚΕ. Το ΚΚΕ είχε άλλον υποψήφιο στη Στυλίδα.

    Από κει και πέρα, προσωπικά συμφωνώ με την κίνηση του. Είναι μια αντίδραση και σίγουρα πολύ πιο αποτελεσματική από τα ένδικα μέσα.

    Κόπτεσαι πολύ για το τι είναι νόμιμο και τι όχι, στην ουσία όμως, αντίδραση και νόμιμο είναι 2 έννοιες που δε συμβαδίζουν στις περισσότερες περιπτώσεις. Νομίζω πως η πραγματικότητα μας το αποδεικνύει περίτρανα.

    Γενικά πάντως, είναι πολύ εύκολο να χαρακτηρίσουμε μια κίνηση παράνομη, βίαιη, τραμπουκισμό ή επικίνδυνη.
    Θα έλεγα μάλιστα πως αυτή είναι η πάγια αντίδραση της εκάστοτε αρχής σε κάθε είδους κινητοποίηση.

    Μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί αυτό που έκανε ο γκλέτσος είναι περισσότερο παράνομο από π.χ. να κολλάς αυτοκόλλητα σε ιδιωτική περιουσία; (βλέπε το μπανεράκι σου "είμαι γάιδαρος" κτλ). Αυτός που τα κολλάει έχει εξαντλήσει τη νόμιμη οδό; Γιατί απλά δε καλεί την τροχαία αλλά προτιμά να δημιουργήσει φθορά σε ξένη περιουσία; Και ποιος σου λέει ότι δε μπορεί αυτή η κίνηση να εξελιχθεί σε κάτι χειρότερο; Σήμερα αυτοκόλλητα, αύριο κάποιος παίρνει πρωτοβουλία και σκάει λάστιχα ή δέρνει τον οδηγό. Μη σου πω για τις περιπτώσεις που έχουν παρατηρηθεί με τα αυτοκόλλητα σε αυτοκίνητα για ψύλλου πήδημα...

    Εξήγησε μου σε παρακαλώ γιατί κατακεραυνώνεις την αντίδραση γκλέτσου αλλά επικροτείς αυτό με τα αυτοκόλλητα; Και τα δυο είναι παράνομες αυθαίρετες αντιδράσεις που παρακάμπτουν τους αρμόδιους φορείς. Πως κρίνεις τι είναι επικίνδυνο και τι όχι; Από τη στιγμή που επιλέγεις αυτή την οδό ποτέ δε ξέρεις πως μπορεί να εξελιχθεί και τι προβλήματα θα προκαλέσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. @ imagine

    Δράση Γκλέτσου:
    1) Πρόκληση φθοράς ξένης περιουσίας
    2) Πρόκληση φθοράς προστατευτικών μπαρών, που εγείρει θέματα οδικής ασφάλειας.

    Αυτοκόλλητο γαϊδάρου:
    1) Πρόκληση εκνευρισμού για τα 5-10 λεπτά που χρειάζεται το ξεκόλημμα.

    Αντιγράφω και από τις οδηγίες χρήσης του αυτοκόλλητου: "Κολλάμε μόνο στα τζάμια. Δεν κολλάμε σε σημεία όπου η αφαίρεση του αυτοκόλλητου μπορεί να καταστρέψει τη βαφή. Προσέχουμε ώστε να μην προκαλούμε ζημίες."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. @ελληνάκι

    και πάλι, συμφώνως με τα όσα λες και πράττεις όφειλες να καλέσεις την αστυνομία και όχι να κολλήσεις αυτοκόλλητο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Επανάσταση κήρυξε ο Απόστολος Γκλέτσος απαιτώντας να φύγουν από την Στυλίδα τα κατοχικά στρατεύματα των κατασκευαστικών.
    Είναι καταπληκτικό πως σε τούτη την χώρα μπορείς την πιο σωστή κίνηση και την πιο υγιή αντίδραση να την κάνεις τηλεοπτικό σκουπίδι και να ωθείς έναν αγώνα στα όρια της γραφικότητας.
    Ούρλιαζε λοιπόν ο δήμαρχος της Στυλίδας ότι είναι...
    έτοιμος να πεθάνει. Μόνο που στην πραγματικότητα δεν θα χρειαστεί να τον σκοτώσουν. Με τις δηλώσεις του κατάφερε να αυτοκτονήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Όσον αφορά τα αυτοκόλλητα "Γάιδαρος", ως Αστυνομικός και πρώην Τροχονόμος να πω πως εκτός του γεγονότος ότι με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνο ως πράξη ακτιβισμού, δεν είναι φθορά ξένης ιδιοκτησίας να κολλάς αυτοκόλλητο στο τζάμι το οποίο βγαίνει από αυτό με χρήση λίγου οινοπνεύματος και λίγο νυχάκι. Φθορά είναι να του το γρατζουνίσεις π.χ. ή αν του γράψεις κάτι πάνω είναι βανδαλισμός.
    Το αυτοκολλητο είναι μία ήπια μορφή ακτιβισμού , από αυτές που δεν τραβάνε τις κάμερες πάνω τους αλλά απλά και κατανοητά δίνουν να καταλάβει ο "Γάιδαρος" ότι δεν "ενοχλείται" η Αστυνομία από την παράνομη στάθμευσή του , αλλά κυρίως ενοχλούνται οι πολίτες που δε μπορούν να χρησιμοποιήσουν π.χ. το πεζοδρόμιο.
    Και επίσης , να πω ότι είμαι αντίθετος με το να στέλνουμε φωτογραφίες "Γαιδάρων" σε δημοφιλή ιστολόγια ή να τους κολλάμε αυτοκόλλητα , μόνο. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνουμε είναι να καλούμε τη Δημοτικη Αστυνομία της περιοχής ή το 100.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ελληνάκι μπράβο σου. Χαίρομαι το κουράγιο και την αντοχή σου. Στη θέση σου θα έριχνα ένα κλασικό "αι σιχτήρ". Ολα τελικά έχουν να κάνουν με την παιδεία του πολίτη. Αυτή ίσως θα έπρεπε να είναι η μόνη μεγάλη και άμεσα απαιτούμενη επαναστατική αλλαγή στην Ελλάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Πέρασε λοιπόν ένας χρόνος... Να είναι τυχαίο ότι πέρυσι τέτοια εποχή μιλούσαμε για το Γκλετσο με αφορμή τους τσαμπουκάδες του, φέτος για το ότι βούτηξε να πιάσει το σταυρό στα Θεοφάνια;

    Πολύ λυπάμαι για το ότι βλέπω μια κατάσταση γκροτέσκας υπερβολής απέναντι σε ότι γίνεται. Ελπίζω πραγματικά, όχι για οτιδήποτε άλλο αλλά γιατί φοβάμαι, να τη βγάλουμε καθαρή, αλλιώς, σε λίγο καιρό οι συζητήσεις αυτές μπορεί να είναι πολυτέλεια...

    Αλλά θα μου πεις εδώ κάναμε εκλογές στο μέσον της μικρασιατικής εκστρατείας και εμφύλιο,πόλεμο μετά από πόλεμο και κατοχή, όταν όλο ο υπόλοιπος κόσμος φώναζε "όχι άλλο αίμα", σε μια χρεωκοπούλα θα κωλώσουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...