Κυριακή, 16 Μαΐου 2010

Intermission #30 (Ronnie James Dio 10/7/1942 - 16/5/2010)

12 σχόλια:

  1. Πάει κι αυτός. Αν και, γενικά, δεν μου άρεσε η φωνή του και, επίσης, γενικά θεωρώ ότι έκανε κακό στους Sabbath, υποκλίνομαι στο έργο του και του εύχομαι καλό ταξίδι και καλά jams με όλους τους καλούς που ήδη τον περιμένουν. Πολύ κρίμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παρόμοια αντίληψη έχουμε. Σε κάθε περίπτωση δεν μπορούμε να παραγνωρίσουμε τη δουλειά του και τις επιρροές που έδωσε στον χώρο του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κρίμα. Έχω ξενερώσει. Μόλις πριν λίγο το έμαθα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φωνάρα ο Ronnie ρε.. ΦΩΝΑΡΑ.. Ροκ λέτζεντ κλπ ο τύπος.
    Οντως δεν έκανε και καλό στους Sabbath, αλλά από φωνή έσπερνε ο ψηλός :p

    (ροκ κουτσομπολιό λέει ότι πήρε τον πέοντα από τους Sabbath ένα βράδυ που ο Iommi τον έπιασε να ανεβάζει στην κονσόλα τις ρυθμίσεις της φωνής του)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Estarian: ο θρύλος λέει ότι το έκανε στο mastering του "Live eviL"...
    By the way, που λεν και στο χωριό του Αλογογκούφη, αν ξανακούσω στα ράδια να μπαίνει το "Temple Of The King" εις μνήμην του Dio, ΘΑ ΟΥΡΛΙΑΞΩ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ Khlysty

    Χαχα... Αυτό ξέρουν, αυτό εμπιστεύονται :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ μεγάλος τραγουδιστής (αν και ο αγαπημένος μου είναι ο θεός Ozzy). Κρίμα που έφυγε, μεγάλο πλήγμα για το μέταλ... Αλλά όλοι εκεί θα καταλήξουμε κάποτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είχε φωνάρα όντως και όταν τον άκουσα πριν από κάμποσα χρόνια ζωντανά είχα μείνει, δεν περίμενα πως θα ήταν τόσο καλός...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Παίδες, ο κοντός ήταν τεράστια μορφή, δυσανάλογα μεγάλη ως προς το ύψος του κιόλας.
    Αναφορικά με τους Sabbath, προς τι η φαγωμάρα; Χειρότερος από τον Gilan δεν ήταν, απλά ήταν τελείως διαφορετικός από τον Ozzy.

    Όσοι δεν έχετε ακούσει Elf, ψάξτε τους...

    RIP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εγώ από τούτο το άρθρο το μαθαίνω. Θα με συγκινούσε η είδηση, αν δεν είχα πλέον απομακρυνθεί τόσο πολύ από την ηλικία που άκουγα τη μουσική του ώστε να μου φαντάζει πλέον σαν την παιδική ηλικία κάποιου άλλου.

    Πάντως --κι ας με πείτε βλάσφημο, έχω μια υπόληψη να συντηρήσω-- ο Dio ήταν η καλύτερη φωνή που πέρασε ποτέ από τους Black Sabbath. Το Heaven & Hell και το Die Young είναι τα δύο καλύτερα τραγούδια του συγκροτήματος, evah, και με αυτό δεν θέλω να υποβιβάσω τον Ozzy, θέλω απλά να πω πόσο μου άρεσε η φωνή του Dio.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Άδη και οι Elf τα σπάνε (τους έχω και σε βινύλιο!).

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...