Πέμπτη, 19 Αυγούστου 2010

Αθηναϊκός ακάλυπτος

Τα πρόσωπα
ΕΛ: Ελληνίδα μεσήλιξ με βαριά μπουνταλάδικη φωνή
Β: Βουλγάρα μεσήλιξ με χαμηλή και ήρεμη φωνή
Α: Άγνωστος Άνδρας

Η σκηνή
Τυπικός ακάλυπτος σε αθηναϊκή συνοικία

Ώρα Ελλάδος 08:50

ΕΛ: Μα καλά χριστιανή μου δεν ντρέπεσαι πρωϊνιάτικα να ρίχνεις νερά και να ξυπνάς τον κόσμο; Δεν σέβεσαι τις ώρες κοινής ησυχίας......

Β: Μα τι λες? Η ώρα είναι 9....... Άσε με να κάνω τη δουλειά μου. Έχεις όρεξη πρωϊνιάτικα μου φαίνεται....

ΕΛ: Δεν μπορείς να με ξυπνάς όποτε σου γουστάρει. Δεν είναι δικιά σου η πολυκατοικία. Τώρα περίμενε. Καλώ την αστυνομία!

Β: Βρε άντε από δω παλιοχοντρή. Κάθεσαι όλη μέρα και κοιμάσαι και θα μου πεις να μη δουλέψω. Άντε τράβα να βρεις καμιά δουλειά, να πάρει αέρα το κεφάλι σου, να χάσεις και κανένα κιλό.....

ΕΛ: εγώ κυρά μου δεν χρειάζεται να δουλέψω. Δουλεύει για μένα ο άντρας μου... κατάλαβες; Άντε πλύνε καμιά σκάλα τώρα....

Β: ο άντρας σου εεε???? ...ο καημένος ....

ΕΛ: Άκου στόμα.... ακούστε πως μου μιλάει η Βουλγάρα!!!! Να φύγεις... να πας από ‘κει που ήρθες. Μου έχεις ανεβάσει την πίεση 500.... έχω την καρδιά μου. Πω- πω πάει αυτό ήταν....... βγάλε τον σκασμό μην έρθω εκεί και σε πιάσω από τα μαλλιά...

Β: μπα! Θα σηκωθείς από το κρεβάτι λοιπόν???

ΕΛ: παλιοβουλγάρα

Β: παλιοβρωμιάρα

ΕΛ: η πίεσή μου .... σβήνω

(ο διάλογος συνεχίζεται με επαναλήψεις .........)

Ώρα Ελλάδος 09:15

Α: βγάλτε το σκασμό κάργιες, γιατί θα σας τον βγάλω εγώ

Ώρα Ελλάδος 09:17

Σιγή ιχθύος στον ακάλυπτο......

(Αυλαία)

Το σκηνικό απήλαυσε και κατέγραψε η noctua

13 σχόλια:

  1. Η τραγική λεπτομέρεια: στη Βουλγάρα δε φαίνεται (τουλάχιστον επαρκής) βρισιά να πει «παλιοελληνίδα»...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπορώ να πω ότι στο έργο ο χαρακτήρας της ΕΛ κάνει αρχικά εντύπωση ρωμαλέα αλλά υποφέρει στο τέλος από μια αύρα δυσδιάστατη καθώς επαναλαμβάνει χωρίς να εξελίσσεται. Από την άλλη μεριά η Β, αν και έχει λιγότερες γραμμές, αναπτύσσεται σε μεγαλύτερο βάθος αφήνοντάς μας να αναρωτιόμαστε για την τύχη της μετά από την παρέμβαση του από μηχανής Α ο οποίος σφύζει από τεστοστερόνη και έναν υποβόσκοντα ερωτισμό. Όταν το Χόλυγουντ αγοράσει τα δικαιώματα του χειρόγραφου σίγουρα θα τοποθετήσει την ιστορία στην Δυτική μεριά, στους 160-180 δρόμους του Μανχάταν, εκτός αν μπορέσουν να καπαρώσουν την Ειρήνη Παππά, οπότε θα το γυρίσουν σε χωριό στην Κρήτη, θα αλλάξουν τον ρόλο του Α σε Γ για κείνη, που στο τέλος θα κοιτάζει την ΕΛ λέγοντάς της παγερά: "Φύγε". Ή, μπορεί και όχι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχαχαχαχα

    Σίγουρα ο άγνωστος δεν ήσουν εσύ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Παραδόξως πάντως, δεν ακούστηκαν αγαπημένα χιτάκια της εποχής, όπως "ήρθατε από τον κουμμουνισμό και λίγδωσε το αντεράκι σας", "πουτάνες μας τρώτε τους άντρες", "θα καλέσω αστυνομία να δούμε αν έχεις χαρτιά" και άλλα τέτοια..
    Ο δικός μου ακάλυπτος, έχει πιο πολύ φάση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χαχαχαχααααα.
    Δεν έχει αλλάξει τίποτα σε αυτόν τον τόπο. Η ίδια σκηνή θα μπορούσε κάλλιστα να έχει γίνει το '60 ή το '50.
    Απλά στη θέση της γυναίκας από τη Βουλγαρία θα μπορούσε να ήταν μια επαρχιώτισσα ή μια (παστρικιά) Σμυρνιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι θέλουν οι Βούλγαροι στην Μακεδονία; Α;

    Ντεφορμέ την βρίσκω την δικιά σου. :-P

    Ο Μαλάκας είναι Μαλάκας ανεξαρτήτως χρώματος δέρματος, ματιών, σχήματος ματιών, μητρικής γλώσσας, ή ταξιδιωτικών και λοιπών εγγράφων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ Πότμος

    Σωστή η παρατήρηση!

    @ thinks

    Πάντως μία πρόταση στον Ανατόλι Βασίλιεφ θα μπορούσε να γίνει, προκειμένου να δούμε τί θα μπορούσε να αναδυθεί από το εκρηκτικό μείγμα της οπτικής του συγκεκριμένου σκηνοθέτη, της Ειρήνης Παπά και του κρητικού τοπίου που δεν είχε ποτέ ακάλυπτους.

    @ Dimos El Grec

    Αν ήμουν εγώ, σιγά μην τις διέκοπτα. Θα έφτιαχνα φραπεδάκι, ξαπλώστα στο μπαλόνι, γυαλάκι, και θα απολάμβανα!

    @ ephee

    Για την συγκεκριμένη ΕΛ, μάλλον αυτά που αναφέρεις είναι ένα επίπεδο πιο πάνω από την αντίληψή της. Θα μπορούσα πάντως να της γράψω ένα γράμμα με τέτοιες ατάκες, ώστε την επόμενη φορά να μαρτυρήσουμε έναν πιο πχιοτικό διάλογο.

    @ Το λαγωνικό

    Τελείως όμως!

    @ pølsemannen

    Έχετε δίκιο! Να φύγουν να πάνε στους βουλγαρικούς ακάλυπτοι και να βλέπουνε ΜΠΑΟΚ όλη την ώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα!
    εγώ που μένω Κρήτη σε βεβαιώ πως δεν έχουμε ακάλυπτους αλλά τέτοιες συγκλονιστικές ερμηνείες απολαμβάνουμε συχνά πυκνά!!

    Ελληνίδα: ''Ου να μου χαθεις παλιοτσουλι που χτές δεν ήξερες τι θα πει χαρτί υγείας και σκουπιζόσουν με κουπόνια του Γκορμπατζόφ!''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. γι' αυτο φτάσαμε εδώ που φτάσαμε

    με το Καγιέ, τη Βουιτό και το χρέος στο θεό

    ότι παθαίνουμε το αξίζουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ Ναυτίλος

    Ωωω! Ρηζπέκτ στην ΕΛ για τη φαντασία της. Αν τη χρησιμοποιούσε λίγο πιο δημιουργικά, ίσως και αυτή η χώρα να ήταν σε καλύτερη μοίρα.

    @ ser

    Κάθε κοινωνία έχει τις νοοτροπίες που τις αξίζουν. Η ΕΛ κυράτσα δεν θα ξυπνήσει ποτέ από τον ύπνο της μηδενικής αντίληψης, όσες Βουλγάρες και αν "την ξυπνάνε" επειδή δουλεύουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ellinaki
    εδώ διαφωνώ!

    Όλα αυτά τα ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ έχουν περιορισμένη διάρκεια ζωής.

    O καραγκιόζ-μπερντές που λέγεται Ελλάδα θα αλλάξει βίαια.

    Ας ξαναμιλήσουμε γι' αυτό το θέμα Φεβρουάριο/Μάρτιο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ser, έχεις τίποτα πληροφορίες εκ των έσω; Θα πέσει ατομική βόμβα και θα ισοπεδώσει τους ελληνικούς ακάλυπτους;

    (πες "ναι", τό'χω τόσο ανάγκη..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ ser + ephee

    Δια παν ενδεχόμενο, έχω ήδη προμηθευτεί τον απαραίτητο χυμό με το καλαμάκι, το ποπ κορν, την ξαπλώστρα και την κουβερτούλα (χειμώνας θα ειναι ντε) για να κάτσω να το απολαύσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...