Παρασκευή, 16 Οκτωβρίου 2009

Intermission #14 (Καραγκιόζηδες edition)

16 σχόλια:

  1. Κοίτα… δεν ξέρω αν είναι για γέλια ή για δάκρυα, πάντως εγώ δεν μπορώ να συγκρατίσω τα δάκρυά μου από τα γέλια.
    Θεέ μου πόση πηχτή βλακεία υπάρχει σε ετούτη τη χώρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά εν τάξει είναι απίστευτοι ξεφτίλες, έχουνε πιάσει πάτο σαν κανάλι και σαν δημοσιογράφοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτιάς και Ψωμιάδης μαζί; Ίσως θα πρέπει να αρχίσω να βλέπω τηλεόραση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο λαός θέλει Ψωμιάδη πρωθυπουργό ΤΩΡΑ! (ο Ψωμιάδης με τη σειρά του θέλει ένα τσουβάλι κλωτσιές!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ Chi

    Εμένα τα μάτια μου αλλοιθώρισαν (ή όπως γράφεται αυτό τέλος πάντων)... Το καθένα εστιάζε στον έναν καραγκιόζη, προσπαθώντας να δημιουργήσουν στον εγκέφαλό μου την εικόνα ενός ολικού καραγκιόζη. Όπως καταλαβαίνεις, ο εγκέφαλος βραχυκύκλωσε...

    @ Panos Konstantinidis

    Ειλικρινά αναρωτιέμαι αν το ΕΣΡ θα κουνηθεί καθόλου...

    @ ΙωάννηςΚ

    Εγώ νοιώθω ότι έχω μείνει πολύ πίσω. Από αύριο πρωινή ζώνη από τις 6:30!

    @ Kameleon

    Εννοείται ότι τώρα που αποφασίστηκε ότι τελικά η εκλογή του αρχηγού θα γίνει από τη βάση, πρέπει να πάμε να τον στηρίξουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανέβασε πλέον πολύ ψηλά τον πήχη της σκουπιδογραφίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μετά απ'αυτο ποσο χαίρομαι που δεν βλέπω τηλεόραση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λέω να το διαγράψω αυτό από την μνήμη μου τώρα που το είδα...

    Αλλά δεν μπορώ να μην αναρωτηθώ, μήπως τρελαινόμαστε όλοι σιγά σιγά σ'αυτή την χώρα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Από αύριο πρωινή ζώνη από τις 6:30!
    Παρόλο που αστειέυεσε θα σχολιάσω σοβαρά. Πριν από δύο χρόνια είχα ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα υγείας και μία ημέρα ήρθε να με δει η μητέρα μου και έβλεπα Μικρούτσικο! Λογικό μετά από 8 επεμβάσεις στον εγκέφαλο :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τι να πούνε κι αυτοί τόσες ώρες πια;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ Βρομιστερακι

    Κάντε τον Αυτιά πρόεδρο του ΕΣΡ ΤΩΡΑ!

    @ K-Top

    Ακριβώς. Γι' αυτό ήρθε η ώρα να γίνει πρόεδρος του ΕΣΡ.

    @ ser

    Εγώ να δεις. Κάθε φορά που βλέπω τέτοια, νομίζω ότι έρχονται από κάποιον άλλο, μακρινό κόσμο. Πού να' ξερα...

    @ iocaste

    Αν σκεφτείς ότι "ντάαααξ' μωρέ, δεν έγινε και τίποτα", και ότι δεν υπήρχε καμία αντίδραση, μάλλον προς ομαδική ψυχασθένεια πάει το πράγμα.

    @ ΙωάννηςΚ

    Ελπίζω να πέρασε το πράγμα, να είσαι καλύτερα τώρα και να έχει μπει το μυαλό σου στη θέση του :)

    @ sunicitizen

    Ας παίξουν κάνα βίντεο κλιπ. Να πούνε ένα παραμύθι. Κάτι. Αλλά αυτό πια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Προβλέπεται Αυτιάδα 2009 διότι μαζεύεται πληθος υλικού!
    http://www.youtube.com/watch?v=Oy18NU2BXiw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. O Αυτιάς είναι ένας κουτοπόνηρος απατεωνίσκος, σαν τους παπατζήδες στην Ομόνοια και ο Ψωμιάδης είναι η επιτομή του λαϊκισμού και της διανοητικής ανεπάρκειας.
    Ο κύριος Αυτιάς και το κανάλι του πρέπει να δικαστούνε για απάτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ Βρομιστεράκι

    Τί να πρωτοπιάσεις; Είναι σα να προσπαθείς να κάνεις Ψωμιάδα...

    @ doctor

    Από τους ίδιους που "δικάσανε" τον Θέμο και τον Τριανταφυλλόπουλο για την υπόθεση Ζαχόπουλου;

    Εάν το ΕΣΡ δεν ασκεί σωστά τα καθήκοντά του και η δικαιοσύνη αρνείται να ακουμπίσει ανθρώπους της τηλεόρασης, δεν βλέπω φως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Παρόλο που είναι ανούσιο να σχολούμαστε περισσότερο με αυτιάδες και ψωμιάδηδες έχω να κάνω την ακόλουθη και αυτονόητη παρατήρηση: το ΕΣΡ να κάτσει στα αυγά του και να ξυπνήσουν οι τηλεθεατές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...