Δευτέρα, 23 Νοεμβρίου 2009

Metro Wars

«Το μετρό μπήκε στη ζωή μας», διαλαλούσε κάποτε το τότε ΥΠΕΧΩΔΕ καμαρωτά καμαρωτά. Και πόσο δίκιο είχε! Το μετρό, όχι μόνο μπήκε στη ζωή μας, αλλά μαζί του ξεφύτρωσε και μία φουρνιά ατόμων, με μοναδική αποστολή να προσθέτουν μία πιτσιλιά σπασαρχιδισμού στην καθημερινότητά μας. Το ελληνάκι, πιστό στις αξίες του για μία καλύτερη καθημερινότητα, παρουσιάζει σήμερα τα αποτελέσματα εκτενούς μελέτης και παρακολούθησης αυτής της φουρνιάς, προκειμένου να βοηθήσει στο δύσκολο έργο κατανόησης της σύγχρονης ελληνικής κοινωνίας από τους κοινωνικούς επιστήμονες.

Όπως κάθε κοινωνικό σύνολο, έτσι και η συγκεκριμένη φουρνιά, μπορεί να χωριστεί σε κατηγορίες για τη διευκόλυνση της εξαγωγής συμπερασμάτων:

1) Ο «Αριστερός»

Ως γνωστόν, τα σήματα και οι αναγγελίες που γίνονται ανά τακτά διαστήματα από τα μεγάφωνα των σταθμών του μετρό, δεν είναι τυχαία. Έχουν μελετηθεί από ειδικούς και βρίσκονται εκεί που βρίσκονται ή αναγγέλλονται για κάποιον λόγο. Όταν λοιπόν κατά την είσοδο στις κυλιόμενες σκάλες υπάρχει ένα σήμα με ένα ανθρωπάκι να στέκεται στα δεξιά, και όταν η αναγγελία λέει : «Στις κυλιόμενες κλίμακες να στέκεστε δεξιά», σημαίνει ότι…; Ακριβώωωως! Ότι πρέπει να στέκεσαι δεξιά. Και οι λόγοι είναι δύο. Αφενός από άποψη ασφάλειας πρέπει να κρατιέσαι από τη χειρολαβή, αφετέρου υπάρχουν άνθρωποι που ενδεχομένως να βιάζονται για οποιονδήποτε λόγο και χρειάζεται να ανεβούν τις σκάλες πιο γρήγορα. Οπότε καλό είναι η αριστερή μεριά της σκάλας να μένει κενή. Ο «Αριστερός» όμως έχει αντίθετη άποψη. Παρά τις αναγγελίες, παρά τη σήμανση και παρά το γεγονός ότι 9 χρόνια τώρα βλέπει ότι κατά κανόνα ο κόσμος στέκεται στα δεξιά, ο Αριστερός θα κάτσει μόνος του στα αριστερά και με ένα απλανές και χαζεμένο βλέμμα θα χαζεύει τα μηνύματα στο κινητό του, ενώ από πίσω μία ουρά απηυδισμένων ατόμων προσπαθεί να περάσει.

2) Οι «Μαγνήτες»

Μία ενδιαφέρουσα κατηγορία η οποία χωρίζεται σε δύο υπό-κατηγορίες:

2α) Ο «Μαγνήτης – Πόρτα»

Ο «Μαγνήτης – Πόρτα» (ΜΠ) είναι ένας καθ’ολα φυσιολογικός επιβάτης που στέκεται στην αποβάθρα και περιμένει τον συρμό. Μόλις ο συρμός πλησιάσει και φρενάροντας κοντεύει να σταματήσει, ο ΜΠ δέχεται ξαφνικά μία ελκτική δύναμη από μία συγκεκριμένη πόρτα του βαγονιού που είναι μπροστά του, και αρχίζει να την ακολουθεί πριν την πλήρη ακινητοποίηση του συρμού. Ως αποτέλεσμα, είτε σκουντουφλάει πάνω σε άλλους επιβάτες που περιμένουν, έχοντας το βλέμμα του καρφωμένο στην πόρτα, είτε με το που σταματάει ο συρμός, βρίσκεται αυτομάτως μπροστά από την πόρτα παραμερίζοντας όλους τους άλλους επιβάτες.

2β) Ο «Μαγνήτης – Κάθισμα»

Όπως ο ΜΠ, έλκεται αυτόματα από μία πόρτα, ο «Μαγνήτης – Κάθισμα» (ΜΚ), έλκεται από μία κενή θέση μέσα στο συρμό. Μόλις ο συρμός σταματήσει, και οι πόρτες ανοίξουν, ο ΜΚ εφορμά μέσα και δεχούμενος μία ισχυρότατη ελκτική δύναμη από το κενό κάθισμα, πορεύεται τάχιστα προς αυτό, παραμερίζοντας τους όρθιους επιβάτες που βρίσκονται στο δρόμο του, ελπίζοντας από μέσα του να μην προλάβει άλλος τη θέση. Σε περίπτωση που φτάσει στη θέση ταυτόχρονα με κάποιον άλλο, θα συνεχίσει να έχει το βλέμμα του καρφωμένο στο κάθισμα, υπονοώντας ότι δεν είδε τον άλλο, ώστε να μην χρειαστεί να μπει σε τίποτα ανούσιες διαδικασίες ευγένειας και διαλόγου, και με μία θριαμβευτική κίνηση θα καθίσει. Ο ΜΚ, πολλές φορές τυχαίνει να ανήκει και στην κατηγορία του «Νικητή» (βλ. παρακάτω).

Σε σπάνιες περιπτώσεις, μπορεί κανείς να βρει και τον συνδυασμό ΜΠ-ΜΚ, όπου μετά από χρόνια εμπειρίας και μελέτης, ο ΜΠ-ΜΚ μπορεί να σταμπάρει την κενή θέση μέσα στο βαγόνι που επιβραδύνει μπροστά του, και με έναν περίτεχνο ελιγμό και συντονισμό κινήσεων να καταφέρει να κάτσει σε αυτή τη θέση πριν από τους υπόλοιπους 20+ επιβάτες που περίμεναν στην αποβάθρα μαζί του.

3) Ο «Νικητής»

Είναι ο τύπος που στέκεται στην αποβάθρα και μόλις φτάσει ο συρμός και ανοίξουν οι πόρτες, θεωρεί ότι νικητής είναι όποιος προλάβει να περάσει την πόρτα πρώτος. Δηλαδή ή αυτός, ή ο άλλος που εξέρχεται από τον συρμό. Ο «Νικητής» στέκεται ακριβώς στη μέση της ανοιχτής πόρτας, εμποδίζοντας έτσι τον κόσμο να βγει από το συρμό, και έχοντας χαμηλωμένο το βλέμμα, προσπαθεί να μπουκάρει πρώτος.

4) Η Βαριεστημένη Χοντρόκωλη

Δεν είναι τυχαίο που για τη συγκεκριμένη κατηγορία ατόμων, επιλέχθηκε το θηλυκό γένος, καθώς η συντριπτική πλειοψηφία αυτού του είδους αποτελείται από τον θηλυκό πληθυσμό της πόλης. Η Βαριεστημένη Χοντρόκωλη (ΒΚ) είναι το άτομο που πάντα χρησιμοποιεί τον ανελκυστήρα για να ανεβοκατέβει τα επίπεδα στους σταθμούς του μετρό. Δεν έχει σημασία αν είναι 20, 30, ή 40 ετών, ούτε σε τί φυσική κατάσταση βρίσκεται. Και φυσικά ο τίτλος δεν υπονοεί ότι είναι οπωσδήποτε χοντρόκωλη. Δηλώνει όμως εμμέσως πλην σαφώς, πως με τέτοια μυαλά, είναι θέμα χρόνου μέχρι τελικά να γίνει και αυτή μία. Η ΒΚ, πέρα από την αντι-αισθητική της παρουσία, έχει δύο θέματα: α) Όπως ο «Αριστερός», έτσι και αυτή δεν μπορεί να κατανοήσει τις φωνητικές αναγγελίες στους σταθμούς, ειδικά αυτές που λένε ότι «οι ανελκυστήρες χρησιμοποιούνται αποκλειστικά από ηλικιωμένους και ΑΜΕΑ». β) Ο εγκέφαλός της αρνείται να αποκωδικοποιήσει την έννοια του σεβασμού προς τους ηλικιωμένους και τα ΑΜΕΑ.

5) Ο «Αποπροσανατολισμένος Δρομέας»

Ο «Αποπροσανατολισμένος Δρομέας» χαρακτηρίζεται από την ανικανότητα υπολογισμού της χωροχρονικής πραγματικότητας σε σχέση με τα ακουστικά ερεθίσματα του έσω ωτός του. Ως αποτέλεσμα, τυχαίνει πολλές φορές, μόλις ακούγεται ο χαρακτηριστικός ήχος για το κλείσιμο των θυρών του συρμού, ένας τύπος που βρίσκεται στην αρχή της κυλιόμενης σκάλας, ένα επίπεδο πάνω από τις αποβάθρες, να ξεκινάει ένα σπριντ και μετά από τρία δευτερόλεπτα περίπου να σκάει με δύναμη πάνω στην κλειστή πόρτα του συρμού που αναχωρεί. Πρόκειται για τον «Δρομέα».

6) Ο «Πού-να-διαβάζεις-τώρα;»

Φανταστείτε κάτι υπερήλικα ζευγάρια Αυστραλών που αποφασίζουν να έρθουν για διακοπές στην Ελλάδα μόνα τους. Έρχονται λοιπόν, και καταφέρνουν να μείνουν στα καλύτερα αλλά και φτηνότερα ξενοδοχεία, να φάνε στα πιο παραδοσιακά κουτούκια για τα οποία δεν γνωρίζει ούτε το Αθηνόραμα, να πάνε με ΚΤΕΛ στο πιο απομακρυσμένο και γραφικό χωριό της Ηπείρου που δεν γνωρίζουν ούτε οι κάτοικοι των Ιωαννίνων, να ανακαλύψουν το νησάκι με τις καλύτερες παραλίες του Αιγαίου και γενικώς να περιφέρονται στην Ελλάδα λες και ζούνε εδώ 500 χρόνια τώρα. Και όλα αυτά χωρίς καμία βοήθεια! Μόνο από τις πληροφορίες που έχει ο τουριστικός οδηγός τους, το διαδίκτυο και οι χάρτες τους. Ο «Πού-να-διαβάζεις-τώρα;» (ΠΝΔΤ) είναι ακριβώς το αντίθετο· θα προτιμήσει να ρωτήσει όλο το σύμπαν πώς θα πάει κάπου, παρά να κοιτάξει έναν από τους 2186302918 χάρτες που βρίσκονται σε κάθε σταθμό μετρό ή μέσα στο συρμό και έχουν σχεδιαστεί έχοντας κατά νου τον προσανατολισμό ενός 6χρονου. Είναι ο τύπος, που καθώς βγαίνεις από την αποβάθρα και πάνω από το κεφάλι σου έχει μία ταμπέλα που γράφει με τεράστια γράμματα «ΠΡΟΣ ΑΙΓΑΛΕΩ», θα σε σταματήσει και θα σε ρωτήσει: «Για Αιγάλεω καλά πάω;». Επίσης αν έχεις την ατυχία να έχει επιβιβαστεί μαζί σου στο συρμό, σε κάθε στάση θα συνεχίσει να σε ρωτάει αν πηγαίνει καλά ακόμα. Ο ΠΝΔΤ θεωρεί ότι οι χάρτες είναι κατά κανόνα διακοσμητικά στοιχεία ή έχουν σκοπό να εξαπατούν το επιβατικό κοινό, οπότε θα προτιμούσε στη θέση τους να έβλεπε σεμεδάκια ή γλάστρες με γαρδένιες.

7) Ο «Επίμονος Κινητός»

Σκάει ο τύπος που μιλάει στο κινητό και επιβιβάζεται στο συρμό. Οι πόρτες κλείνουν, ο συρμός ξεκινάει. Ο τύπος συνεχίζει να μιλάει στο κινητό. Όσο όμως ο συρμός επιταχύνει, τόσο η φασαρία μεγαλώνει και ο «Επίμονος Κινητός» (ΕΚ) δυναμώνει την ένταση της φωνής του. Λίγο αργότερα, πέφτει και το σήμα, αλλά ο ΕΚ δεν το βάζει κάτω. Θεωρεί ότι αν ουρλιάξει ακόμα πιο πολύ, θα επανέλθει το σήμα. Έτσι ξαφνικά σε όλο το συρμό ακούγεται με εκκωφαντική φωνή το εξής chorus: «Ναι; Έλα μ’ακους; Ναι; ΝΑΙ; ΕΛΑ. ΔΕ Σ’ΑΚΟΥΩ. ΕΛΑ. ΑΚΟΥΣ; ΝΑΙ; ΝΑΙ; ΔΕ Σ’ΑΚΟΥΩ» (δις).

Κατηγορία Bonus
Ο μεταφραστής του Κεραμεικού

Δεν ανήκει σε ομάδα επιβατών, αλλά αποτελεί συγκεκριμένη ομάδα από μόνος του. Είναι ΕΝΑΣ υπάλληλος της ΑΜΕΛ ΑΕ και είναι ο τύπος που με μία κίνηση κατάφερε να χαλάσει όλη την αξιόλογη προσπάθεια που είχε γίνει από το μεταφραστικό τμήμα της εταιρίας. Έτσι, ενώ οι προκάτοχοί του γνώριζαν πως παρά την τρισμέγιστη φύση της ελληνικής γλώσσας, οι ξένοι δεν είναι υποχρεωμένοι να γνωρίζουν τους ελληνικούς δίφθογγους, ούτε πώς αυτοί ενσωματώνονται στο λατινικό αλφάβητο, αυτός προτίμησε να πάει κόντρα στο ρεύμα. Και ενώ η μετάφραση των σταθμών του μετρό αποτέλεσε πρότυπο σοβαρής μετάφρασης, ο μεταφραστής του Κεραμεικού θεώρησε ότι ο Κεραμεικός μεταφράζεται ως «Kerameikos», δηλαδή «Κεραμέηκος». Φάγαμε κοτζάμ «Δουκίσσης Πλακεντίας», «Αιγάλεω», «Μεταξουργείο» και «Ελαιώνα» και κολλήσαμε στον Κεραμεικό! Τρέμω στη σκέψη της επέκτασης της γραμμής 3 όπου το μετρό θα φτάσει κάποια στιγμή στον Πειραιά!

18 σχόλια:

  1. Κι όμως αν τσεκάρεις το πρότυπο του ΕΛΟΤ, την έχει κάνει σωστά την μεταγραφή ο τύπος στον Κεραμεικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΠό όλους αυτούς πιο πολύ μου τη δίνουνε οι "αριστεροί" και οι "νικητές". Θα πλακωθώ καμιά φορά με αυτούς και θα έχουμε άλλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συμφωνώ με τον latecomer! Επίσης, ως αρχαίο τοπωνύμιο, ο Κεραμεικός είναι γνωστός σε όλο τον κόσμο ως «Kerameikos» (βλέπε, πχ, Wikipedia). Πρέπει να ισορροπήσεις την ευκολία της φωνητικής και ΕΛΟΤ καταγραφής με τα γνωστά ονόματα. Άλλωστε σε αρκετές γλώσσες δεν παρουσιάζει πρόβλημα προφοράς το «ei», και στις άλλες, οι τουριστικοί οδηγοί εξηγούν την προφορά.

    Όσο για τις άλλες «φυλές» του Μετρό, συμφωνώ και επαυξάνω. Χρόνια ήθελα να το γράψω αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ελληνάκι ότι και να πω θα είναι λίγο!
    Έχω σκεφτεί κάποιες φορές να κάνω ένα αφιέρωμα στο μετρό και στο τι μπορεί να συναντήσει κανείς σε αυτό, αλλά κάθε προσπάθεια πνιγόταν μέσα σε τόσες κατηγορίες και πληροφορίες. Νομίζω ότι το κείμενο σου πρέπει να αποτελέσει πρότυπο - οδηγό για τον σωστό και καλό επιβάτη του μετρό. Δε θα μπορούσε να είναι καλύτερο!
    Σε ευχαριστούμε πολύ. Όλες οι κατηγορίες και οι περιγραφές σου είναι απίστευτα εύστοχες και διασκεδαστικότατες!
    Ο «Αποπροσανατολισμένος Δρομέας» νομίζω κερδίζει το βραβείο πολύ χαλαρά!
    Να υπενθυμίσω όμως και μια πολύ σοβαρή παράλειψη αν επιτρέπεις, αυτή του "Τι κι αν το μέγεθος μετράει, εγώ αδιαφορώ (ΤΚΑΤΜΜΕΑ)", των ατόμων δηλαδή που στους μικροσκοπικούς κάδους για τα αποτσίγαρα δίπλα στις σκάλες, προσπαθούν να "χωρέσουν" με το ζόρι από τεράστιες εφημερίδες μέχρι ότι άλλο μπορεί κανένας να φανταστεί!
    Την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έπικ!
    ...και ντρέπομαι αλλά ναι! έχω υπάρξει Που-να-διαβάζω-τώρα... ;)
    Με ταμπέλα πάνω από το κεφάλι μου έχω ρωτήσει αν στέκομαι σωστά για ΑηΓιάννη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ latecomer

    Γεγονός! Και ως μηχανικός που είμαι, μίσω που θα το πω αλλά... Το πρότυπο του ΕΛΟΤ δεν σημαίνει ότι είναι σωστό.

    @ Panos Konstantinidis

    Για τους νικητές υπάρχει λύση που εφαρμόζεται επιτυχώς. Βγαίνοντας τους σκουντάς με δύναμη. Δεν έχει τύχει ποτέ να μου πουν τίποτα ;)

    @ vincula

    Είναι μεγάλο θέμα αυτό της μετάφρασης. Γνώμη μου είναι πάντως ότι η σωστή μετάφραση πρέπει να γίνεται ακουστικά. Και χωρίς να θέλω να θίξω τον ΕΛΟΤ, η σωστή μεταφορά του "αι" είναι "ae", του "ει" είναι "ee" και του "οι" είναι "oe". Φωνητικά προσεγγίζει πολύ καλύτερα τη γραμματική.

    Στην τελική, πιο σημαντικό είναι ένας τουρίστας να συνεννοηθεί άμεσα και εύκολα με τη φωνητική υπόσταση του Κεραμεικού, παρά να μάθει τη σωστή ορθογραφία του και να τον προφέρει "Κεραμέηκος"... πάλι γνώμη μου.

    @ Kameleon

    Χαχα.. Όντως ο ΤΚΑΤΜΜΕΑ έχει τη δική του ιστορία.

    @ Βρομιστεράκι

    Ούτε η χάρη του Άη Γιάννη δε σε βοήθησε να βρεις το δρόμο σου ευλογημένη;; :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Για να σου δώσω κι ένα δίκιο βέβαια, το χάλι με το να βλέπεις οδικές πινακίδες που κυμαίνονται μεταξύ "Athens", "Athina" και "Athinai" είναι άλλη ιστορία. Ό ΕΛΟΤ πιο πολύ βοήθησε με την μεταγραφή των κύριων ονομάτων που γινότανε το χάος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είμαι σίγουρη ότι χάθηκα διότι η στάση μου περιείχε αυτό ακριβώς το "Άη" ελληνάκι :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μετά από πολύωρη μελέτη ελληνάκι, κατέληξα στο εξής συμπέρασμα. Η αγαπημένη μου κατηγορία, Ο «Αποπροσανατολισμένος Δρομέας» (ΑΔ) ίσως θα πρέπει να εμπλουτιστεί με μια υποκατηγορία, την ΜΑΔ, δηλαδή Ο Μentalist Αποπροσανατολισμένος Δρομέας (έτσι για να είμαστε και επίκαιροι). Είναι αυτός που τρέχει να προλάβει πριν ακόμα κατέβει στο υπόγειο που βρίσκεται ο συρμός. Τρέχει δηλαδή από την στιγμή που βρίσκεται έξω στο έδαφος, χωρίς απαραίτητα να γνωρίζει ότι έχει έρθει συρμός και πρέπει να βιαστεί. Τέλος μια παραλλαγή αυτής της θποκατηγορίας είναι ο ΑΜΑΔ, Ο Απογοητευμένος Μentalist Αποπροσανατολισμένος Δρομέας, αυτός που σωστά μεν άκουσε, αλλά φτάνοντας στις γραμμές διαπιστώνει με απογοήτευση ότι ο συρμός που ακούστηκε ήταν αυτός της αντίθετης γραμμής!
    Αυτά! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. λωλ

    ο Είμονος Κινητός με έκανε να πεθάνω στο γέλιο και να θυμηθώ, ότι σκέφτομαι πάντα άσχημα πράγματα να συμβαίνουν σε αυτούς τους ανθρώπους.Και αυτό δεν είναι καλό.

    ΥΓ."να πάνε με ΚΤΕΛ στο πιο απομακρυσμένο και γραφικό χωριό της Ηπείρου που δεν γνωρίζουν ούτε οι κάτοικοι των Ιωαννίνων"

    Γεγονός...φίλος από Θεσσαλονίκη, πλέον μόνιμος κάτοικος Ιωαννίνων,μου κάνει ξενάγηση στα "δικά" μου βουνά κάθε φορά που κατεβαίνω.Και τον ζηλεύω διάολε αλλά έχω αποδεχτεί το ότι είμαι τεμπέλης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. είναι ορισμένα πράγματα που μπορούν να διορθωθούν - πχ οι ΑΔ συχνά είναι κάποιοι που απλά βιάζονται.
    Σε κανένα σταθμό δεν υπάρχει φωτεινός πίνακας που να δείχνει σε πόσα λεπτά έρχεται ο επόμενος συρμός

    Τώρα γιά τους ΠΝΔΤ υπάρχει λύση- όποτε σας ρωτούν δώστε τους ακριβώς τις αντίθετες πληροφορίες
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. διευκρίνηση...
    δεν υπάρχει φωτεινός πίνακας στο πιό πάνω επίπεδο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΧΑΧΑΧΑΧΑ! σαν και δεν έχουμε εδώ μετρό και δεν ξέρω αν θα το προλάβω, ώστε να έχω ιδίαν εμπειρία, έριξα πολύ γέλιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ latecomer

    Βέβαια το ότι υπάρχει το πρότυπο του ΕΛΟΤ, δεν σημαίνει ότι εφαρμόζεται κι όλας. Η πλειοψηφία των πινακίδων πανελλαδικά έχουν μετάφραση όπως του φανεί του λωλοστεφανή.

    @ Kameleon

    Πολύ καλή παρατήρηση. Γενικά όλες οι κατηγορίες έχουν χώρο για υποκατηγορίες.

    @ BioLogos

    Ναι, αλλά αν τα βουνά "σου" είχαν χάρτη κάθε 5 μέτρα, δε θα χρειαζόσουν ξενάγηση. (Επίσης άσχετο :p)

    @ ser

    Το να τρέχεις γενικά πάνω στη βιασύνη σου, δεν είναι κατακριτέο. Το να ακούς όμως το ηχητικό σήμα για το κλείσιμο των θυρών και να επιταγχύνεις ένα επίπεδο πιο πάνω ΜΠΑΣ και προλάβεις ανοιχτή πόρτα, είναι ολίγον παρανοϊκό.

    @ Tyler Durden

    Καλώς να τα δεχτείτε. Θα διαπιστώσεις πολλά γνώριμα σκηνικά μετά την ανάγνωση αυτού του ποστ ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αχ ελληνάκι, είναι μια κωμωδία η κατάσταση στο μετρό. Για τους αριστερούς και αυτούς που κάθονται μπροστά στην πόρτα είχα γράψει κι εγώ κάποτε. Και για τους 2 υπάρχει και η πολύ ωραία λύση του ξεχέσματος. Ειδικά για αυτούς που κάθονται μπροστά στην πόρτα μπορείς να κοκαλώσεις βγαίνοντας, να τους κλείσεις τον δρόμο και να τους ρίξεις κι έναν εξάψαλμο.

    Εντάξει σε μια στιγμή βιασύνης ή αφηρημάδας όλοι μπορεί να έχουμε κάνει μια βλακεία αλλά εδώ μιλάμε για ένα καθημερινό φαινόμενο και μια επαναλαμβανόμενη επίδειξη βλακείας.

    Επίσης υπάρχουν και οι τύποι «θα χωθώ κι ας μην χωράω». Ειδικά στο μετρό που έχει κάθε 5 λεπτά δρομολόγια και το γράφει κιόλας πότε έρχεται το επόμενο, δεν μπορώ να τους καταλάβω. Στο τρένο πάντως είναι χάλι, φωνάζουν κιόλας «πάτε λίγο πιο μέσα!!». Όχι ρε φίλε δεν πάω πιο μέσα γιατί δεν έχει πιο μέσα και δεν μπορώ να σκαρφαλώσω πάνω σ’αυτούς που κάθονται κι ούτε θέλω να έχω το πόδι σου στο κεφάλι μου, το χέρι του άλλου στον κώλο μου και την μασχάλη σου στην μύτη μου για να χωρέσουμε 300 άτομα σ’ένα χώρο που χωράει 5. Έλεος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εσείς μιλάτε για προβλήματα του μετρό, κι εμείς ακόμα στη Σαλονίκη το έχουμε στα όνειρά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ελληνάκι, μ'αρεσε πολύ η ανάλυση..επιστημονική..κι ότι ήμουν σήμερα στον μετρό και σκεφτόμουν, πως διάολο ανέβηκα τρεις κυλιόμενες και δεν πέτυχα αριστερό;;;


    Προς Δείμο Πολίτη.."σας προετοιμάζουμε για να λάβετε τα μέτρα σας"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @ iocaste

    Ω ναι! Ο "Στριμωξίδης". Μου διέφυγε, η αλήθεια είναι.

    @ δείμος του πολίτη

    Κάποια μέρα θα έχει και η Σαλονίκη. Και τότε θα ψυχαγογούμαστε όλοι μαζί :)

    @ pinelopi

    Ναι πολλές φορές συμβαίνει! Να κάνεις μία διαδρομή και να μη σου τύχει κανένας από αυτές τις κατηγορίες. Είναι οι γαλήνιες και όμορφες στιγμές....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...