Τρίτη, 26 Οκτωβρίου 2010

Τα νεοελληνικά ντοκουμέντα #6 - Βιοποικιλότητα


(κλικ για μεγέθυνση)

6 σχόλια:

  1. Καλημέρα ελληνάκι, αυτές οι σκηνές δυστυχώς επαναλαμβάνονται ακόμη και στα πιο δυσπρόσιτα μέρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπάρχει ένα δέντρο που πολλοί ονομάζουν "βρωμόδεντρο" (δεν έχω ιδέα πως το λένε) και φυτρώνει παντού, αρκεί να βρει λίγη υγρασία..
    Λοιπόν, πέτυχα ένα τέτοιο να αναπτύσσεται κάτω από τη σχάρα ενός υπονόμου, ακριβώς δίπλα σε κεντρική πλατεία υπό ανάπλαση..
    Σημειωτέον, οι υπόνομοι υποτίθεται ότι καθαρίστηκαν πρόσφατα εν'όψη βροχών. Τουλάχιστον η τοπική αρχή αυτό ισχυρίζεται.
    Και δε μου τη σπάει το "βρωμόδεντρο" που θα βγει από τον υπόνομο.. μου τη σπάει που δίπλα του "φυτεύουν" τσιμέντο, και όταν όντως καθαρίσουν τους υπονόμους θα το ξεριζώσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευτυχως που εχω ...ξεχασει τετοιες εικονες που μας πληγωνουν! ;(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ ηλιογράφος

    Αυτό ήταν σε δυσπρόσιτο μέρος; Δεν θα με εξέπλητε

    @ ephee

    Μην ανησυχείς. Τώρα που θα ξαναβγεί ο Νικήτας που αγαπάει πολύ τα δέντρα, η πόλη θα γεμίσει από δαύτα.

    @ Elva

    Μη νομίζεις. Κι εγώ συνεχίζω να εκπλήσομαι κάθε φορά που τις συναντάω, όσο συνηθισμένο θέαμα και αν είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ...και μάλιστα, αν και δεν κινδυνεύει με εξαφάνιση, φροντίζουμε με υπευθυνότητα και συνέπεια να την προστατεύουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ Ό,τι δε σε σκοτώνει...

    Την προστατεύουμε μόνο; Εδώ την εμπλουτίζουμε με νέα είδη σε κάθε εξόρμηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...