Πέμπτη, 29 Μαρτίου 2012

Άνθρωποι σκουπίδια


Δες το ντόμινο των εξελίξεων και πως ξεσκεπάζεται η νεοελληνική ξεφτίλα. Κανείς δεν θέλει ΧΥΤΑ και ανθρώπους στη γειτονιά του. Όχι ότι κι ότι ανθρώπους. Απ’ αυτούς που δεν έχουν το μπλε πλαστικοποιημένο χαρτάκι με το εθνόσημο σταμπαρισμένο στην φωτογραφία τους. Έτσι αποφάσισε το Κράτος να διαχωρίσει τους ανθρώπους που κατοικούν στη χώρα μας, και έτσι αποφάσισαν και οι τοπικές κοινωνίες να βγάλουν τον ρατσισμό τους στο γυαλί, για να τον καταγράφουν τα ΜΜΕ, κάτι τελειωμένα ειδησεογραφικά portals, και οι απανταχού τελειωμένοι Ελληναράδες.

Δες και πόσο περίτεχνα διαιωνίζεται ο μύθος του «λαθραίου» μετανάστη ως βασικός παράγοντας εγκληματικότητας στη χώρα, αποσιωπώντας τις κοινωνικές διαστάσεις, την αδιαφορία της πολιτείας και τον ρατσισμό που ξεσπάει με την πρώτη ευκαιρία. Δες με πόσο επικοινωνιακό τρόπο τονώνεται το ρατσιστικό αίσθημα του λαού από τον αρχηγό του πρώτου κόμματος των επερχόμενων εκλογών, που μιλάει για κατάργηση του μεταναστευτικού νόμου και επανακατάληψη των πόλεών μας. 

Θυμάμαι κάπου εκεί στα 90’s τον μύθο που έκρυβε η φράση «είμαστε ο πιο φιλόξενος λαός της Ευρώπης». Θυμάμαι και μία επική ομιλία του Βύρωνα Πολύδωρα που εξυμνούσε την πολυπολιτισμική ιδιοσυγκρασία μας και ανέφερε τους «σκιν χεντζ» (με τέτοια προφορά) που αλωνίζουν σε ολόκληρη την Ευρώπη εκτός από την «φιλόξενη» Ελλάδα.

Οι Αλβανοί ήταν οι πρώτοι που τάραξαν αυτή την ιδιοσυγκρασία. Επειδή όμως είμαστε συγγενείς εξ αίματος, και μιας και μας έκαναν τα μερεμέτια για μία φέτα ψωμί, δεν μπορέσαμε να τους πετάξουμε στη μούρη και πολύ ρατσισμό. Υπήρχε κάτι υποβόσκον, αλλά πάντα σε χαμηλούς τόνους. Βέβαια, τα αστυνομικά δελτία τύπου και στη συνέχεια τα ΜΜΕ, έδειξαν εξαρχής την προτίμηση να διαχωρίζουν τους εγκληματίες σε ημεδαπούς και αλλοδαπούς. Η λέξη «αλλοδαπός» ηχούσε πιο δραματικά. Συνόδευε τα μινόρε βιολιά των πανικόβλητων τηλεπαρουσιαστών, με μεγαλύτερη αρμονία. Φόβιζε περισσότερο, και όπως και να το κάνεις, έβαζε μία πιο δραματική «πιτσιλιά» στην αδιάφορη εγχώρια ενημέρωση, σε σχέση με τους βαρετούς Έλληνες εγκληματίες.

Αργότερα όμως ήρθαν πιο διαφορετικοί άνθρωποι. Πιο σκουρόχρωμοι, από άλλες ηπείρους, με διαφορετικές κουλτούρες, διαφορετικές θρησκείες. Και εκεί τσινίσαμε. Εκεί «το Πακιστανό» και ο «μαυρούλης» πήραν συγκεκριμένους ρόλους στο καθημερινό μας λεξιλόγιο. Ένα νέο είδος ανθρώπου δημιουργήθηκε στην ελληνική κοινωνία. Το τελευταίο, το τίποτα. Αυτό που το κάνεις ότι θες, ελαφρά τη συνειδήσει, γιατί δεν σου θυμίζει κάποιον θείο σου, ούτε έχεις την παραμικρή συγγένεια. Μυρίζουν περίεργα, γελάνε σαν ηλίθιοι, τα κάνουν όλα πρόθυμα, κανείς δεν ξέρει σε τι πιστεύουν, και πού κρύβουν τις γυναίκες τους. Η τέλεια ηθική απόσταση μεταξύ εκμετάλλευσης και ανοχής.

Τους στοιβάξαμε τριάντα τριάντα σε βρωμερές αποθήκες για να κοιμούνται το βράδυ και να σκάβουν την ημέρα, τους συνηθίσαμε ως ενοχλητικούς «υαλοκαθαριστήρες» στα φανάρια, τους βρήκαμε δικηγόρους που με ένα χιλιαρικάκι, έβγαζαν άκρη με τις δαιδαλώδεις γραφειοκρατικές διαδικασίες του Κράτους για να αναγνωριστούν ως πολίτες αυτής της χώρας.

Στο μυαλό πολλών, κατά τ’ άλλα διανοούμενων Ελλήνων, κάπως έτσι διαχωρίζεται ο νόμιμος από τον παράνομο άνθρωπο. Αν κουβαλάει ένα χαρτί με την υπογραφή ενός δημοσίου υπαλλήλου και ένα εθνόσημο σφραγίδα, είναι νόμιμος. Αν δεν το έχει είναι παράνομος. Και ως παράνομος οφείλει να σηκωθεί να φύγει από εδώ.

Το «εδώ», έχουμε δικαίωμα να το ορίζουμε μόνον εμείς. Αυτοί δηλαδή που έτυχε πριν έναν δύο αιώνες να κατοικήσουμε εδώ, εξυπηρετώντας τα τότε γεωπολιτικά συμφέροντα. Σε αυτή τη χώρα επιτρέπονται άτυπα μόνον Δεξιοί και Αριστεροί. Δηλαδή, αυτοί που έχουν εθνική/φυλετική συνείδηση, και αυτοί που έχουν ταξική. Για την ανθρώπινη συνείδηση, ουδείς λόγος. Το ίδιο και για την αυτοκριτική της κοινωνίας μας που δεν παρέχει τις αναγκαίες ευκαιρίες σε όποιον άνθρωπο θέλει να ευδοκιμήσει «εδώ», να εργαστεί αξιοπρεπώς, να κάνει οικογένεια και να της διασφαλίσει μία αξιοπρεπή διαβίωση.

Τον ρατσισμό που βιώσαν γενιές και γενιές Ελλήνων σε άλλες χώρες, τον ξεχάσαμε. Περασμένα ξεχασμένα. Τώρα ξαφνικά, αποκτήσαμε το αυτοφυές δικαίωμα να είμαστε και εμείς ρατσιστές. Δώσαμε βήμα στην ακροδεξιά προπαγάνδα και σιγά σιγά της δώσαμε και επίσημη θέση στον Δήμο Αθηναίων. Σύντομα, ίσως να την δούμε στα έδρανα της Βουλής, αν και ήδη είναι διάχυτη στον καθημερινό δημόσιο λόγο. Δελτία τύπου της Χρυσής Αυγής πλημμυρίζουν τα τοπικά ΜΜΕ και τις γειτονιές, οι απανταχού «Καμμένοι» περνάνε υπογείως την ατζέντα της ελληνικής «καθαρότητας» και περιφερειακοί σύμβουλοι κάνουν αστειάκια με «χρωμοσαμπουάν». Ουδείς μιλάει για κυρώσεις. Δεν έγινε δα και τίποτα παράνομο. Ο ρατσισμός και ο «ελληναρισμός» είναι καθ’ όλα νόμιμα.

Με την ίδια νομιμότητα, οι συντεχνίες διατηρούν τον μικρόκοσμό τους, οι τοπικές κοινωνίες παρεμποδίζουν την κατασκευή ΧΥΤΑ, και τώρα μόλις πρόσφατα αρνούνται και τα «κέντρα φιλοξενίας» μεταναστών. Η ανικανότητα του Κράτους να διαχειριστεί ένα κοινωνικό πρόβλημα, που ως δια μαγείας γίνεται φυλετικό, αφύπνισε τον ρατσισμό που πάντα είχαμε ως λαός.

«Κρατήστε τα σκουπίδια και τους ανθρώπους-σκουπίδια μακριά από την αυλή μου». 


24 σχόλια:

  1. φιλε καλα τα γραφεις αλλα εαν εμενες στο κεντρο της αθηνα θα ταν αλλιως
    μενω εκει 15 χρονια κια τα τελευταια 3 ειναι εφιαλτης
    αυτη η λεξη ρατσισμος και φασισμος εχει γινει καραμελα πια για οσους θελουν να πουν κατι για το θεμα
    η αληθεια εινα μονο
    εφοσον δεν ειναι νομιμοι να μην μεινουν
    γιατι να μεινουν
    εδω πειναει ο ελληνας πια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ενδιαφέρον. Ξέρεις πού μένω ή απλά θες να ρισκάρεις την πιθανότητα να εκτεθείς; ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πίτα ολόκληρη και σκύλος χορτάτος.

    Σε κάποιο παράλληλο σύμπαν ίσως, σε αυτό εδώ δεν παίζει.

    Όλοι αυτοί χρειάζονται έναν μαύρο γαμπρό / νύφη για να στρώσουν χαρακτήρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. http://katotokerdos.blogspot.com/2012/03/blog-post_28.html
    άξίζει νά διαβαστεί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ισως το πρώτο άρθρο σου για το οποίο έχω ψήγματα διαφωνίας. Είμαι απολύτως κατά του ρατσισμού. Και βλέπω όλους τους ανθρώπους ως ίσους. Τελεία και παύλα.
    Αλλά το κάθε κράτος κατά βάση έχει χρέος να υπεραπίζεται τα συμφέρονται αυτών που συναποτελούν το λαό που εκπροσωπεί, τους πολίτες του, όπως αυτοί ορίζονται κάθε φορά. Σίγουρα τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά σε μια διεθνοποιημένη κοινωνία, χωρίς σύνορα. Αλλά ως έχει η κατάσταση, ένα σύγχρονο, σχετικά ανεπτυγμένο κράτος που αντιλαμβάνεται την αποστολή του προς τους πολίτες του και τι χρειάζεται για να την εκπληρώσει, δέχεται μόνο τους μετανάστες που πραγματικά χρειάζεται για την οικονομία του αφενός και αφετέρτου όσους μπορεί να αντέξει οικονομικά για ανθρωπιστικούς λόγους από τους από αυτοιύς που έρχονται από εμπόλεμες ζώνες ή χώρες που μαστίζονται από εμφυλίους κλπ, σε συνεργασία με τις άλλες ανεπτυγμένες ή σχετικά ανεπτυγμένες χώρες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ας ερθουν 15.000.000 μεταναστες τοτε ρε ελληνακι . Και να κανει και ΧΥΤΑ οπου του καπνισει του καθε δημαρχου. Σαν πολυ δεν μας τα μπερδευεις? Αντε να τους δουμε και με ενα μεροκαματο της πεινας να δουλευουν στα καθε λογης ορυχεια χρυσου, πετρελαιοπηγες και οχι μονο που ετοιμαζουν οι συντροφοι του ΔΝΤ.
    Δεν εχω τιποτα με τους ανθρωπους αυτους. Αλλα σαν πολλοι δεν μαζευτηκαν στο Ελλαδισταν? Ας παν και κατα Ευρωπαισταν μερια που δεν εχουν και κριση . Κατα τα αλλα τα στρατοπεδα συγκεντρωσης που ετοιμαζουν μαλλον για να τους φανατισουν τα ετοιμαζουν και για να περασουν σε αλλη μορφης αυτοοργανωση, αυτοι οι παριες του κοσμου που νομισαν οτι βρηκαν τον επιουσιο στην Ελλαδα. Το πειραμα συνεχιζεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν μπορώ να διαφωνήσω πουθενά. Εξαιρετική η ιδέα αυτής της συνειρμικής χρονολόγησης του φαινομένου της μετανάστευσης στη χώρα μας. Η δε αναλογία με τους ΧΥΤΑ είναι πετυχημένη, μιλώντας για ανθρώπινα σκουπίδια, αλλά πάσχει στη διατύπωση και φαίνεται σα να βάζεις μαζί τους ΧΥΤΑ και τα στρατόπεδα συγκέντρωσης.

    Πάντως, όλα για την ανάπτυξη γίνονται και την ασφάλεια. Πουλάμε ασφάλεια στους φοβισμένους από τα οικονομικά προβλήματα πολίτες, για συσπειρώσουμε ψηφοφόρους γύρω μας. Χτυπάμε εκεί που κανείς δεν αντιδρά άμεσα γιατί δεν έχει δικαιώματα: στους μετανάστες. Και αν όλο αυτό είναι ένα τερτίπι προεκλογικό, αυτό που θα μείνει είναι η προβολή ρατσιστικών απόψεων και τάσεων που θα οδηγήσει στην περαιτέρω παραμονή ακροδεξιών απόψεων που έρχονται να επικαθίσουν στο σωρό άλλων σχετικών θέσεων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ DimitrisX + XarisK

    Δεν έγραψα πουθενά για ανοιχτά σύνορα, ούτε για "μπάτε σκύλοι αλέστε". Έγραψα για το γεγονός ότι ένα κοινωνικό ζήτημα (φτώχεια, έλλειψη ευκαιριών σε μετανάστες), ανάγεται σε εθνικό/φυλετικό.
    Δεν είναι ο μετανάστης το πρόβλημα. Το πρόβλημα είναι η έλλειψη υποδομών ώστε αυτός ο άνθρωπος είτε να ενταχθεί, είτε να αναζητήσει τη μοίρα σε άλλη χώρα.
    Μεγάλη εισροή μεταναστών υπάρχουν και σε άλλες χώρες. Τα πράγματα όμως είναι πιο οργανωμένα, οι κοινωνίες πιο δεκτικές, και αναπόφευκτα η ένταξη γίνεται σωστά και ομαλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ωραίο το κείμενο, αλλά μπερδεύτηκα στον επίλογο. Θεωρείς πως οι τοπικές κοινωνίες κακώς "αρνούνται τα «κέντρα φιλοξενίας» μεταναστών", και ότι αυτό δείχνει το "ρατσισμό που πάντα είχαμε ως λαός";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ellinaki, το κείμενο σου στο κρισιμότερο σημείο "μπάζει"("στο μυαλό πολλών...αξιοπρεπή διαβίωση") Ποίος κατα τη γνώμη σου, αν οχι το κυρίαρχο κράτος, δικαιούται να θέσει τους όρους για την νόμιμη παραμονή στην χώρα; Το χαρτί με τη σφραγίδα που λες είναι αποτυπώνει το "εκτελεστό" των τεθειμένων προυποθέσεων. Η αυστηρότητα ή η χαλαρότητα για την απόδοση του νομίμου της παραμονής, μπορεί να γίνει αντικείμενο συζήτησης. Έσυ ομως, αμφισβητείς την απορρέουσα από το Σύνταγμα εξουσία του κράτους να διαμορφώνει την μεταναστευτική του πολιτική. Σε έναν κόσμο χωρίς σύνορα θα μπορούσε να γίνει αυτη η συζήτηση. Δεν νομίζω όμως να γράφεις για εναν τέτοιο κόσμο. Δεν διαχωρίζεται<< ο νόμιμος απο τον παράνομο άνθρωπο>>! Διαχωρίζεται το νόμιμο ή μη της παραμονής σε μια χώρα. Η τελευταία προκειμένου να εγκολπώσει κάποιον και να του υπαγάγαγει στο δικαιοπολιτικό της σύστημα, δικαιούται να θέτει τους όρους, που η κυρίαρχη της πλειοψηφία έχει αποφασίσει.
    ps. ο ρατσισμός δεν είναι παράνομος. ασχέτως του κατακρίτεου αυτού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ο ρατσισμός είναι παράνομος στο βαθμό που φτάνει να αρθρώνει απειλές κατά της αξιοπρέπειας και της ζωής άλλων ανθρώπων.

      Διαγραφή
    2. Οχι. Ο ρατσισμός δεν είναι παράνομος. Δεν διώκονται πεποιθήσεις. Εσυ περιέγραψες το έγκλημα της απειλής το οποίο σαφώς και τιμωρείται απο τον ΠΚ

      Διαγραφή
    3. Οχι. Ο ρατσισμός δεν είναι παράνομος. Δεν διώκονται πεποιθήσεις. Εσυ περιέγραψες το έγκλημα της απειλής το οποίο σαφώς και τιμωρείται απο τον ΠΚ

      Διαγραφή
    4. Αντιρατσιστικός νόμος 927/1979

      Άρθρο 1 1. Όστις δημοσίως, είτε προφορικώς, είτε δια του τύπου ή δια γραπτών κειμένων ή εικονογραφήσεων ή παντός ετέρου μέσου εκ προθέσεως προτρέπει εις πράξεις ή ενεργείας δυναμένας να προκαλέσουν διακρίσεις, μίσος ή βίαν κατά προσώπων ή ομάδος προσώπων εκ μόνου του λόγου της φυλετικής ή εθνικής καταγωγής των, τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι δύο ετών ή με χρηματικήν ποινήν ή και δια αμφοτέρων των ποινών τούτων.2. Δια των εν παραγράφω 1 ποινών τιμωρείται και όστις (συστήνει) ή συμμετέχει εις οργανώσεις, αι οποίαι επιδιώκουν οργανωμένην προπαγάνδα ή δραστηριότητας πάσης μορφής (οδηγώντας) εις φυλετικάς διακρίσεις.

      Άρθρο 2 Όστις δημοσίως είτε προφορικώς είτε δια του τύπου ή δια γραπτών κειμένων ή εικονογραφήσεων ή παντός ετέρου μέσου, εκφράζει ιδέας προσβλητικάς κατά προσώπου ή ομάδος προσώπων λόγω της φυλετικής ή εθνικής καταγωγής των, τιμωρείται με φυλάκιση μέχρις ενός έτους ή χρηματικήν ποινήν ή και δια αμφοτέρων των ποινών τούτων.

      Αρθρο 3 Δια φυλακίσεως μέχρι ενός έτους ή δια χρηματικής ποινής η δια αμφοτέρων των ποινών τούτων τιμωρείται όστις κατ’ επάγγελμα προμηθεύων αγαθά ή προσφέρων υπηρεσίας αρνείται εις τινά την παροχήν τούτων, μόνον λόγω της φυλετικής ή εθνικής καταγωγής αυτού ή εξαρτά την παροχήν από όρον αναγόμενον εις την φυλετικήν ή εθνικήν καταγωγή τινός.

      Αρθρο 4 Επί των κατά τον παρόντα νόμον εγκλημάτων η δίωξης χωρεί μόνον επί εγκλήσει.

      Άρθρο 5 Η ισχύς του παρόντος άρχεται από της δημοσιεύσεώς του δια της Εφημερίδος της Κυβερνήσεως.Ο παρών νόμος ψηφισθείας από της Βουλής και παρ' Ημών...δημοσιευθείτο δια της Εφημερίδος της Κυβερνήσεως και (εκτελεσθήτω) ως νόμος του Κράτους.

      Εν Αθήναις τη 22 Ιουνίου 1979
      Ο Πρόεδρος της ΔημοκρατίαςΚωνσταντίνος Δ. Τσάτσος
      Οι υπουργοίΓεώργιος Σταμάτης-ΔικαιοσύνηςΓεώργιος Ράλλης-Εξωτερικών
      Εθεωρήθη και ετέθη η μεγάλη του Κράτους σφραγίς.
      Εν Αθήναις τη 25 Ιουνίου 1979.

      Και στο άρθρο 24 του νόμου 1419/1984, στο Ν. 927/1979 "περί κολασμού πράξεων ή ενεργειών αποσκοπουσών εις φυλετικάς διακρίσεις" όπου αναφέρεται η φυλετική ή εθνική καταγωγή προστίθεται και η περίπτωση του θρησκεύματος.

      Διαγραφή
  11. Συμφωνώ σε όλα όσα ανέφερες. Ισως είπες και λίγα.. Δεν θέλουμε ούτε ΧΥΤΑ, ούτε Λαθραίους και "μαυρίλα", ούτε πρεζάκια (εκτός βέβαια αν το παιδί μας γινει χρήστης και πέσουμε απο τα σύννεφα με την αναλγησία των γειτόνων μας), ούτε Τζαμιά ούτε τίποτα. Το οικόπεδο και το σπίτι είναι δικό μας. Καμιά φορά με χρυσόβουλο, καμιά φορά αυθαίρετο, αλλά δικό μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ό,τι και να γίνει από το "κυρίαρχο κράτος", μάταιο μου φαίνεται πλέον... Ποιόν να πρωτοσυλλάβουν και πού να τους πάνε και πού να χωρέσουν; Ελάχιστοι που δεν έχουν σχέση με τον Ποινικό Κώδικα κυκλοφορούν πλέον στο κέντρο μετά τις 6 το απόγευμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά. Άλλωστε πόσοι από εμάς δεν έχουν υποπέσει έστω και καταλάθος σε ένα πταίσματάκι; Ξέρεις καμια σπασμένη καρέκλα στο σχολείο, κάτι από κάποιο μαγαζί που ξέχασες να πληρώσεις και άλλα πολλά :P
      (trolling alert)

      Διαγραφή
    2. Έτσι να επιχειρηματολογήσετε στο αμφιθέατρο στους ακροατές του Σφύριζα. Όσοι ζουν στο κέντο γνωρίζουν ότι αλβανοί έχουν γεμίσει την Ελλάδα όπλα, ναρκωτικά και πορνεία, όπως και το ότι το 80% των εμπόρων ναρκωτικών στο κέντρο της Αθήνας είναι μαύροι λαθρομετανάστες. Πικρές αλήθειες για τις οποίες προσωπικά δεν με ενδιαφέρει η προέλευση, αλλά πως θα προστατευτώ εδώ και τώρα. Εγώ πάντως προτίθεμαι να αυτοδικήσω αν απειληθώ, εσείς καλύτερα φροντίστε να μην τυχόν και σας θίξουν την λαθροϊδεολογία.

      Διαγραφή
    3. Και πέρνουν τις δουλειές από τίμια ελληνικά βαποράκια οι αλήτες....

      Αντιλαμβάνομαι το πρόβλημα που όντως υπάρχει, αλλά με τέτοιες παπαριές καταλήγουμε να νομίζουμε πως κινήσεις εντυπωσιασμού όπως η τελευταία του Χρυσοχοίδη είναι στη σωστή κατεύθυνση.

      Διαγραφή
  13. Ποιος ξέρει πως αισθάνονται άραγε οι μετανάστες, νόμιμοι και παράνομοι, αν δεν το έχει ζήσει κανείς; Νόμιμος είσαι και νιώθεις να σε πλακώνει ο ξένος τόπος. Να βαραίνει κάθε ανάσα. Κάθε πινακίδα και ένας γρίφος. Κάθε δίκτυο και ένας λαβύρινθος. Φαντάσου να είσαι και παράνομος και να κοιτάς πίσω σου συνέχεια και να κοιμάσαι τον ύπνο του λαγού.
    Πως αισθάνθηκε άραγε ο πατέρας με το θείο μου όταν καμαρωτοί νικητές του Β' παγκοσμίου και ενός εμφυλίου, πήγαν με την ουρά στα σκέλια στη χώρα των νικημένων να βρουν προκοπή ;
    Πως αισθάνθηκε ο προππάπος της γυναίκας μου όταν περνούσε την διαλογή στο νησί Έλλις ;
    Πως αισθάνεται το "πάκι" που διέσχισε την μισή υδρόγειο για να φύγει από μια χώρα και περιοχή που την κατέστρεψαν και την έκαναν αβίωτη οι ιμπεριαλιστικοί πόλεμοι του αετού και της αρκούδας.
    Δεν ξέρω πως αισθάνονται, ίσως ξέρω πως αισθάνομαι εγώ απέναντί τους.
    Συμπόνοια ανέξοδη, ανοχή ανακατεμένη με φόβο μην μου την πέσουν και απέχθεια για την ξένη κουλτούρα, την ακατανόητη γλώσσα και τις πιθανές αρρώστιες που μπορεί να κουβαλάνε ή μην μου φάνε το μεροκάματο της πείνας που τώρα πλέον έπαψα να περιφρονώ γιατί έσφιξαν τα λουριά του μνημονίου.
    Δεν ξέρω αλήθεια τι μπορεί να γίνει για την λαθρομετανάστευση. Πολλοί ονειρεύονται Checkpoint Charlie και νομίζουν τους πυροβολισμούς μετά το τρίτο "αλτ" στα σύνορα, ως λύση στο πρόβλημα. Έχω κάνει συνοριακές περιπολίες στην Ήπειρο, με τη Μοίρα Καταδρομων που υπηρετούσα, το 96-97 τότε που άνοιξαν τα σύνορα μετά τα τσάμικα του Αντώνη Σαμαρά του Πορθητή (αυτού που θέλει να επανακαταλάβει τώρα τις πόλεις. Είδα και είδα περιπτώσεις. Από άθλιους μέχρι γκάγκστερ. Ο απελπισμένος δεν λογαριάζει τίποτα, αυτή είναι η αλήθεια που κατάλαβα τότε και ξέρω.
    Ο Γράμμος είναι γεμάτος παγωμένα πτώματα λαθρομεταναστών Αλβανών.
    Πάντως αυτό που ξέρω είναι πως έναν λαθρομετανάστη ή τον κρατάς και τον νομιμοποιείς, αν σε συμφέρει ως κράτος ή τον διώχνεις ΑΜΕΣΩΣ.
    Αν κάποιον τον αφήνεις να ζει λαθραία στις γκρίζες ζώνες τότε τον οδηγείς μαθηματικά στην γκετοποίηση την παρανομία και την εκμετάλλευση που το ένα τροφοδοτεί το άλλο.
    Πρέπει να το πάρουμε απόφαση πως δεν γίνεται να σταματήσει η λαθρομετανάστευση. Το θέμα είναι μετά τι κάνουμε με αυτούς που σίγουρα θα εξακολουθήσουν να έρχονται.
    Είναι άραγε μακριά ο καιρός που οι εύπορες χώρες θα κρατάνε πραγματικά με το ντουφέκι μακριά από την ευδαιμονία τους τις εξαθλιωμένες μάζες του τρίτου κόσμου ;
    Ποια θα είναι πραγματικά η διαφορά από τα τείχη και τους ένοπλους φρουρούς που χωρίζουν τις τενεκεδουπόλεις από τις βίλες με τις πισίνες ;
    Όποιος θέλει να ζήσει σε οχυρό πρέπει να είναι έτοιμος και για πολιορκία....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Διάβασα και ξαναδιάβασα το κείμενο αγανάκτησης και καταγγελίας για το ρατσισμό την ξενοφοβία και τα χίλια κακά της παλιανθρωπιάς μας που μας κληροδότησε σαν εθνική κληρονομιά η εθνική μας παιδεία με τους επαγγελματίες λειτουργούς με διδακτορικό στην κατασκευή μαϊμούδων-υπηκόων και οι πολιτικοί διαχειριστές και οδηγοί μας στο δρόμο προς τις μπανάνες. Δεν μπόρεσα όμως να διακρίνω καμιά πρόταση, καμιά προτροπή, καμιά πρωτοβουλία και κυρίως καμιά πολιτική άποψη για το θέμα της λαθρομετανάστευσης, της βίας, της εγκληματικότητας, της εκμετάλλευσης... Ίσως εγώ με την περιορισμένη αντίληψη δεν κατάλαβα, γιατί αν είναι μόνο καταγγελίες και θυμός εύχομαι τουλάχιστον να ξελάφρωσες.
    Νομίζω ότι η Ελλάδα δεν θα είναι ποτέ πια ίδια και η σύγκρουση με την “εμετική” ισοπεδωτική σκέψη και πολιτική, αναπόφευκτη.
    Η “Δημοκρατία” που ζούμε έχει μόνο ένα εχθρό. Την Δημοκρατία σε όλα τα επίπεδα. Την λογοδοσία και την επιλογή από τα “κάτω” με τα ψευτοδιλήμματα των ΜΜΕ και των συμφερόντων που τα συντηρούν. Έχω την άποψη ότι η Δημοκρατία πρέπει να απηχεί τους “κάτω” και όχι να σχεδιάζεται από “αυτά” τα “πάνω”. Τώρα ποιά κάτω έχουν την δυνατότητα και να εκφράζουν εμπεριστατωμένη πολιτική άποψη είναι μια άλλη ιστορία πονεμένη που οι σοφοί ταγοί της δεξιοαριστερής μας κουλτούρας έχουν έτοιμη την απάντηση, όλοι εκτός των κατοίκων του άγιου Παντελεήμονα Αθηνών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. "...αφύπνισε τον ρατσισμό που πάντα είχαμε ως λαός"

    Και ποιός λαός που είχε πάντα ρατσισμό θα παραδεχτεί ποτέ ότι τον είχε/έχει, έστω και απλά για να το κατανοήσει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ρέπεις στην αοριστολογία.Δεν είναι η πρώτη φορά.Γενικά μου αρέσεις αλλά δεν σε πιάνω στα συγκεκριμένο θέμα. Βοήθησε σε παρακαλώ.
    ΛΕΣ
    "Τους στοιβάξαμε τριάντα τριάντα σε βρωμερές αποθήκες για να κοιμούνται το βράδυ και να σκάβουν την ημέρα, τους συνηθίσαμε ως ενοχλητικούς «υαλοκαθαριστήρες» στα φανάρια, τους βρήκαμε δικηγόρους που με ένα χιλιαρικάκι, έβγαζαν άκρη με τις δαιδαλώδεις γραφειοκρατικές διαδικασίες του Κράτους για να αναγνωριστούν ως πολίτες αυτής της χώρας."

    Απίστευτο κλισέ χιλιοειπωμένο.Είναι σαν να λέμε επειδή υπάρχουν κλεπταποδόχοι που εποφελούνται των κλοπών τότε είμαστε συνέχοχοι όλοι γιατί κάποιοι απο εμάς εποφελούνται. Λοιπόν μεγάλε δεν έχω στοιβάξει κανέναν δεν έχω βάλει κανέναν να σκάψει και δεν είμαι δικηγόρος και σε ρωτάω απλά!!!!!γύρω στο ένα εκατομύριο μετανάστες είναι λίγοι οι πολλοί????? Μάλλον λίγοι γιατί λές αμέσως παρακάτω
    "Στο μυαλό πολλών, κατά τ’ άλλα διανοούμενων Ελλήνων, κάπως έτσι διαχωρίζεται ο νόμιμος από τον παράνομο άνθρωπο. Αν κουβαλάει ένα χαρτί με την υπογραφή ενός δημοσίου υπαλλήλου και ένα εθνόσημο σφραγίδα, είναι νόμιμος. Αν δεν το έχει είναι παράνομος. Και ως παράνομος οφείλει να σηκωθεί να φύγει από εδώ." Μάλλον τα χαρτία με τα εθνόσημα δεν χρειάζονται, είναι απλά ρατσισμός, αρα έπρεπε να είμαστε ανοιχτοί σε όλους. Αρα μπορούμε να δεχτούμε και άλλους. Πέρα απο ανθρωπιστής είσαι και απίστευτα πρακτίκός (εννοήτε πως ειρωνεύομαι)
    Hallo!!!!!!!! Τα μπλέ χαρτακια βοηθούν σε αυτό που λέγεται οργάνωση κράτους (που δεν έχουμε) μεγάλε!!!! Ωρίμασε!!!! Έχεις να προτείνεις κάποιο άλλο μοντέλο οργάνωσης της κοινωνίας???????? Αν ναι ξεκίνα και προτεινε αν όχι είσαι απλά το ίδιο μίζερος με αυτόυς τους ελληναράδες που κατακρίνεις.Όσο για τον μύθο της εγκηματικότητας που θίγεις πραγματικά ζείς στον μύθο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κάτι ακόμα Ελληνάκι. Είσαι καταβάθος πολύ Ελληναράς.(Μην με παραξηγείς) Απλά το εκδηλώνεις απέναντι σε εκείνους που δικαίως ορίζεις ως ελληναράδες.Όμως αυτό δεν σε διαφοροποιεί στην ουσία. Ο τρόπος που σκέφτεσαι στην δομή του είναι βασικά ο ίδιος. Σκέψουτο. Έντονο θυμικό και συναισθηματικός τόνος, αοριστολογία και έντονο ενοχικό αίσθημα πότε κατωτερότητας πότε ανωτερότητας, απανωτά κλισέ και πάνω απο όλα άνθρωπος έτσι όμως όπως τον έχεις πλάσει εσύ στο μυαλό σου. Ένας μονήρης σκεπτόμενος που όμως κατα τα άλλα καταπολέμας τον ατομικισμό και την ιδιοτέλεια αυτού του τόπου γιατί απλά έχει μια ποικιλία περισσότερη απο αυτή που αντέχει το μυαλό σου.Αναρωτήθηκες ποτέ αν η λύση δεν είναι μόνο στην κριτική που ασκείς (και πολύ καλά μάλιστα αρκετές φορές).Λάθη υπάρχουν πολλά σύμφωνοι. Αλλά ρε ελληνάκι θα μιλήσει κανένας πιά με αγάπη για αυτό τον έρημο τον τόπο και τους κατοίκους του με τα όποια λάθη τους;;;;Με πραγματική Αγάπη, όχι την έπαρση των ελληναράδων. Το μυαλό δεν μπορεί ρε συ. Μέχρις ένα σημείο. Η αγάπη όμως.... Ρε ελληνάκι αγαπάς για κάτι αυτόν τον τόπο; Αν όχι γράφεις μάταια..... τουλάχιστον ως προς τον τόπο και τους κατοίκους του... τώρα για την πάρτυ σου αλλο θέμα....είπαμε μονήρης. Αν ναι δεν το έχω καταλάβει ξεκάθαρα. Είναι φορές όμως που το υποψιαζομαι και αυτό με κάνει να σε διαβάζω ακόμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...