Τετάρτη, 20 Απριλίου 2011

ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ: "Μαζί τα φάγαμε"

Έμαθες τι βγήκε στη φόρα για τη ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ;

1) Ένα αναλυτικό πόρισμα του επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης που μπορείς να βρεις εδώ και το οποίο κρίνει παράνομες όλες τις επιχορηγήσεις που έχει λάβει η ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ το διάστημα 1999-2010. Έχει ενδιαφέρον ολόκληρη η ανάγνωσή του, αλλά αν θέλεις να μπεις στο ζουμί, πήγαινε κατευθείαν στις σελίδες 40-52 όπου μπορείς να δεις που ακριβώς πάνε τα δικά ΣΟΥ λεφτά.

2) Ένα δημοσίευμα του kozan.gr το οποίο σύντομα αναδημοσιεύτηκε και στο capital.gr εδώ, και στο οποίο αναφέρθηκε η Καθημερινή με άρθρο του Πάσχου Μανδραβέλη εδώ.

Η ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ ξέρεις πως αντέδρασε; Καταρχήν επιτέθηκε προσωπικά στον επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης, κάνοντας λόγο για ξένα συμφέροντα, προβοκάτσια, ανικανότητα, κλπ και φυσικά σε δεύτερο χρόνο απείλησε με κινητοποιήσεις κάνοντας την γνωστή της κατάληψη στους «διακόπτες».

Ο «αγανακτισμένος κόσμος», η αντιπολίτευση, η αριστερά, οι «Δεν πληρώνω», όλοι αυτοί που ζητάνε να πληρώσουν αυτοί που φάγαν τα λεφτά, και που ωρύονται για την απονομή δικαιοσύνης και τη σύσταση Επιτροπής Λογιστικού Ελέγχου, ξέρεις πως αντέδρασαν; Δια της σιωπής.

Ξέρεις γιατί όλοι αυτοί αντέδρασαν δια της σιωπής; Ίσως επειδή έχουν κολλήσει τόσο πολύ σε ένα δέντρο-στόχο, που αρνούνται συνεχώς να δουν το δάσος. Ίσως επειδή αρνούνται πεισματικά να δεχτούν τις φωνές που εδώ και ένα χρόνο επιμένουν να λένε πως οι υπεύθυνοι για την κρίση είναι διάχυτοι σε ένα πολύ μεγαλύτερο ποσοστό της κοινωνίας εκτός από τους 300 βουλευτές και μερικές δεκάδες πολιτικούς και επιχειρηματίες. Ίσως επειδή δεν μπορούν με τίποτα να χωνέψουν το γεγονός ότι ο ελληνικός «συνδικαλισμός» που κόπτεται τόσο πολύ για τα εργασιακά δικαιώματα, δεν διαφέρει σε τίποτα από τις τοπικές μαφίες που δρουν ανεξέλεγκτα, με εκβιασμούς, τραμπουκισμούς και χρησιμοποιώντας τα χρήματα όλου του κόσμου.

Ίσως επειδή στην τελική η ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ αντιπροσωπεύει την βαθιά κομματοκρατία μέσα στον συνδικαλισμό και την ευρύτερη πολιτικοποιημένη εργατική τάξη που έρχεται αντίθετη σε οποιαδήποτε θετική αλλαγή, αναμασώντας ιδεολογίες από τη δεκαετία του '80. Τότε που μεσουρανούσε το «Τσοβόλα δώστα όλα» και τα πλήθη ζητωκραύγαζαν κάτω από τα μπαλκόνια.

Έτσι δε θα δεις ούτε γιαουρτώματα στον κ. Φωτόπουλο, ούτε πορείες διαμαρτυρίας έξω από τη Στουρνάρη 73-75, ούτε κάποιο ανεξάρτητο «ντοκιμαντέρ» που διεισδύει στα άδυτα της ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ και ζητάει να γίνει έλεγχος στα οικονομικά της. Γιατί όταν ο κόσμος κατεβαίνει στους δρόμους για οποιουδήποτε είδους διαμαρτυρία, είναι και τα πορτοκαλί καπελάκια μαζί του. Φωνάζουν τα ίδια συνθήματα, ρίχνουν τις μούντζες προς το ίδιο κτίριο, τρώνε τα ίδια δακρυγόνα από τα ΜΑΤ, άρα είναι λίγο λεπτό το ζήτημα. Και στην τελική πού ακούστηκε εργαζόμενοι να επιπλήττουν άλλους εργαζόμενους; Θου Κύριε φυλακήν τω στόματί μου και θύραν περιοχής περί τα χείλη μου, μέρες που είναι!


24 σχόλια:

  1. ellinaki υπέροχο αρθρο και τα Links υπέροχα.
    Συγχαρητήρια επίσης στο kozan.gr για την αποκαλυψη και απογυμνωση της υποκρισίας και της ασυδοσιας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κλασσική αντίδραση ΓΕΝΟΠ: Αντί να απαντούν στις κατηγορίες ρίχνουν λάσπη στον επιθεωρητή που τους ξεσκέπασε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όσο τυχαίο είναι που όλοι οι συνδικαλοπατέρες αργά ή γρήγορα "υιοθετούνται" από πολιτικά κόμματα για πολιτική ανέλιξη, όσο τυχαίο είναι που οι συνδικαλιστές χαίρουν μισθών για τους οποίους ΔΕΝ εργάζονται, άλλο τόσο τυχαία είναι και η σιωπή που λες..
    Μ'άρεσε η τοποθέτησή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολύ καλό !
    . Επι τέλους να ακούγονται κάποια από αυτά που μάς οδήγησαν εδώ ! Με λεπτομέρειες και αποδείξεις.
    . Άν αυτό είχε ξεκινήσει πρίν ένα χρόνο, θα ήταν πολύ καλύτερα τα πράγματα.
    . Κι ίσως οι "επαναστάτες" τού γλυκού νερού, να ήταν πολύ λιγότεροι, ή τουλάχιστον πιό σοβαροί...

    Υ.Γ. Το ανεβάζω στο FB για "καλημέρα"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συδικαλισμός με χρήματα από τον εργοδότη. Χαχαχα, καλό!!
    (Γελάω από τα νεύρα μου).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ποιον εργοδότη ρε Λαγωνικό; Ποιος ξηλώθηκε, ο κύριος "ΔΕΗΣ" η εγώ κι εσύ;
    (τα νεύρα σου πως είναι τώρα;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δυστυχώς, τα λες πάρα πολύ σωστά. Πιστεύω ότι η έκβαση αυτής της υπόθεσης (τ.ε. αν θα μπει στη θέση της η ΓΕΝΟΠ ή αν βαρέσει προσοχή η κυβέρνηση) θα δείξει αν η Νέα Ρωμανία αξίζει να ασχολούμαστε μαζί της. Οι επί μέρους μαφίες μας είναι γνωστές από πολλών ετών. Τώρα μένει να φανεί ξεκάθαρα, αν (ή μήπως ότι) και λαός είναι άλλη μία μαφία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. H D£H epeidi mas dinei reyma nomizei oti exei piasei kai ton papa ap'ta ar***ia.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το κομβικο ερωτημα ειναι Ελληνακι αν οταν θα αφησουμε αυτους τους Νταβατζηδες, οι επομενοι θα ειναι καλυτεροι ;

    Η ενεργεια δεν ειναι ενα απλο ζητημα.

    Στην Ελλαδα δε πρεπει να ξεχναμε οτι ΔΕΝ εχουμε ακριβο ρευμα ανα Kwh. Ο λογαριασμος ερχεται παντα διπλασιος επειδη φορτωνεται με δημοτικα τελη, ΕΡΤ και αλλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ε ρε κώλυμα με το ντοκυμαντέρ... όλα καλά και ωραία με όσα λες Ελληνάκι αλλά γιατί διαφωνείς με την επιτροπή λογιστικού ελέγχου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έχουμε φτάσει στο σημείο να φοβόμαστε να διώξουμε τους νταβατζήδες μήπως και έρθουν χειρότεροι. Να πάρουν δρόμο λέω εγώ. Μια χαρά α γράφεις ελληνάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ Ανώνυμος 6:27

    Δεν διαφώνησα ποτέ στη σύσταση ΕΛΕ. Πού το είδες αυτό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μα το ντοκυμαντέρ αυτό προωθεί, την σύσταση ΕΛΕ. Η όλη "προπαγάνδα" αν θέλεις είναι για την σύσταση ΕΛΕ.
    Λες:
    "ούτε κάποιο ανεξάρτητο «ντοκιμαντέρ» που διεισδύει στα άδυτα της ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ και ζητάει να γίνει έλεγχος στα οικονομικά της."

    ποιος ο λόγος αυτής της αναφοράς;

    Σε προηγούμενη ανάρτηση λες:
    "Στην ουσία, το Debtocracy δεν διαφέρει σε τίποτα από την πιπίλα που αναμασούν ακραίες αριστερές και συνδικαλιστικές οργανώσεις (η ΑΔΕΔΥ πχ είναι πρώτη πρώτη στα credits) που αντιμετωπίζουν την κρίση ως ένα απλό, μονοδιάστατο και γραμμικό φαινόμενο με συγκεκριμένους «καλούς» και «κακούς» που έχουν σαφείς ταξικές διαφορές"

    ενώ δεν βλέπω να αναφέρεις πουθενά κάτι θετικό σχετικά με την σύσταση ΕΛΕ.

    Δηλαδή επικρίνεις το όλο εγχείρημα ως "αριστερή προπαγάνδα", κάνεις μια άσχετη σύνδεσή του με τις συνδικαλιστικές οργανώσεις και είσαι μονομέρης στην κριτική σου (αναφέρεις την απουσία πιο λεπτομερούς έρευνας - θα σε παραπέμψω όμως να διαβάσεις τις απαντήσεις τους στο FAQs στο site τους)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ολα αυτα σωστα, μενει ομως το γεγονος πως παρολαυτα η ΔΕΗ ειναι κερδοφορος εταιρεια (δηλαδη ειναι κερδος για το κρατος και τον φορολογουμενο το κρατικο μεριδιο παρολες τις ματσαραγκες) και δεν συντρεχει κανενας ιδιαιτερος λογος πωλησης της

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ Ανώνυμος 1:27

    Και πάλι. Πουθενά δεν ανέφερα ότι εγώ προσωπικά διαφωνώ με τη σύσταση ΕΛΕ. Εάν το θέμα σου είναι ότι δεν το αναφέρω κάπου ρητά, ας σου κάνω τη χάρη να πράξω as such...

    "Είμαι υπέρ της σύστασης ΕΛΕ" - ελληνάκι 22/4/2011

    Επίσης διαφωνώ στο σκοπό που αγιάζει τα μέσα. Δηλαδή αν το ΛΑΟΣ βγάλει ένα ντοκιμαντέρ που λέει πόσο βρώμικοι και κατώτεροι είναι οι μετανάστες που πρέπει να τους μαχαιρώνουμε, άρα πρέπει να βελτιώσουμε τη μεταναστευτική μας πολιτική, θα πρέπει να πούμε μπράβο επειδή στο τέλος ζητάει τη βελτίωση της μεταναστευτικής πολιτικής (πράγμα στο οποίο συμφωνούμε όλοι για διαφορετικούς λόγους);

    Στο διαταύτα τώρα. Για το service pack του "ντοκιμαντέρ" (ήτοι FAQ), αλλά και για το καθεαυτό "ντοκιμαντέρ" υπάρχει μία πολύ εμπεριστατωμένη άποψη για το όλο θέμα εδώ. Τη συνιστώ ανεπιφύλακτα.

    @ Zaphod

    Αυτό είναι τελείως άλλο θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χαίρομαι που συμφωνείς ως προς την ΕΛΕ. Δεν πιστεύω ότι ο σκοπός αγιάζει τα μέσα. Δεν περίμενω από ένα ντοκυμαντέρ, όπως πιθανώς περίμενες εσύ και πολλοί άλλοι αλλά απογοητευτήκατε, να αναδείξει με λεπτομέρεια όλες τις πτυχές του προβλήματος κ.ο.κ. Με ενδιαφέρει η πρόταση που προβάλλει, δηλ. η δημιουργία ΕΛΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πόσο δίκιο έχεις...
    Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πάλι τα ίδια, αποκαλύπτεται μια λαμογιά εξωκυβερνητική και αμέσως τα ερωτήματα πέφτουν βροχή. Που είναι οι δεν πληρώνω που είναι οι αριστεροί που ειναι το Debtocracy? Ε πάλι αυτοί θα διαμαρτυρηθούν;Εσείς τι κάνετε ρε ..Ελληνάκια; Εμείς έχουμε ναλάβει το κράξιμο των 300 και μερικών επιχειρηματιών οκ. Εσείς; Αντε λοιπόν βγείτε στους δρόμους για ένα καλύτερο αυριο, για μια καλύτερη γενοπ που μας ρουφάει το αίμα. Για έναν καλύτερο υπάλληλο της πολεοδομίας.Για ένα καλύτερο Δημοτικό Δ.Σ... Μια απάντηση αν μπορείς δώσε μου σε παρακαλώ... Ωραία όλα καλά και συμφωνούμε πως ΚΑΙ η ΓΕΝΟΠ έχει φάει, όμως ΤΥΧΑΙΑ ΤΩΡΑ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΠΡΟΒΑΛΛΕΤΑΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ; ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ; ΓΙΑ ΝΑ ΤΣΙΜΠΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΛΛΗΝΑΚΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΟΥΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ; ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΛΗΘΕΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ Η ΔΕΗ;ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ; ΑΛΗΘΕΙΑ Δ Ε Ν ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΑΥΤΟ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αγαπητέ ανώνυμε 29 Απριλίου 2011 3:50 μ.μ.,

    Εσύ ποια πιστεύεις ότι θα πρέπει να είναι η αντίδραση της κοινωνίας απέναντι στους αλητήριους της ΓΕΝΟΠ και το πρόβλημα που έχουν δημιουργήσει;

    Μήπως να μην κάνουμε τίποτα, μόνο και μόνο επειδή είναι συνδικαλιστές και θεωρητικά με το μέρος μας;

    Εγώ τουλάχιστον γιατί τους βλέπω απέναντι μου μαζί με όσους αντιμετωπίζουν την Ελλάδα ως το κτήμα του παππού τους; Αυτού του τύπου οι συνδικαλιστές φέρουν πολύ μεγάλο μερίδιο ευθύνης για την σημερινή κρίση και το ξέρουμε πολύ καλά και οι δυο μας.

    Και για να το ξεκαθαρίσουμε, το πως θα αντιμετωπιστούν οι παρανομίες τους, δεν έχει καμία σχέση με το ιδιοκτησιακό καθεστώς της ΔΕΗ, μήπως έτσι στήνεις εσύ το έδαφος για την κάλυψη τέτοιων συμπεριφορών από αλιτήριους;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Η...κοινωνία μας αγαπητέ αφού πρέπει να αντιδράσει απέναντι στο "πρόβλημα" όπως λες θα πρέπει να το κάνει με σειρά προτεραιότητας. Σαν αναγκη επιβίωσης είναι αυτό. Πρώτα αγοράζεις ψωμί και λάδι και στο τέλος τέλος διακοσμητικό για το υπνοδωμάτιο.
    Στο δευτερό σου ερώτημα δεν γίνεται να απαντήσω γιατί δεν ξέρω ποιοι είμαστε εμείς και ποιοί είναι οι άλλοι. Πάντως από τα λεγόμενα σου εγώ μαλλον είμαι με τους... άλλους.
    Κτήμα του παππού τους είναι η Ελλάδα επί της ουσίας για τους καραμανλήδες και τους παπανδρεομητσοτακηδες αφού κάποια στιγμή μας κυβέρνησαν και οι παππούδες τους. χοχο
    Το πότε και πως προκύπτει ένα θέμα φίλε μου πρέπει να σε προβληματίζει. Θα σου δώσω μια συμβουλή πριν τα βάλεις με τους κακούς συνδικαλιστές. Πισω από ένα δέντρο υπάρχει πάντα ένα δάσος. Πολύ κρίμα που βλέπεις μόνο το δέντρο. Αλλά είναι και λίγο λογικό αφού MONO αυτό το δέντρο σου δείχνει ο Πρετεντέρης και ο Μανδραβέλης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αγαπητέ ανώνυμε,

    Δεν διαφωνώ καθόλου για το μερίδιο ευθύνης που φέρει ο πολιτικός (υπό)κόσμος αυτής της χώρας, αλλά η περίπτωση της Ελλάδας δεν ανήκει στην κατηγορία που φταίνε μόνο οι πολιτικοί.

    Ο καθένας από εμάς, έχει κάποιο μερίδιο ευθύνης (άλλος λίγο, άλλος πολύ) που το κέρδισε με την ανοχή/σιωπή που έδειχνε τα τελευταία 20 χρόνια σε όλα αυτά που λάμβαναν χώρα γύρω μας.

    Το τι ακριβώς γινόταν με τους συνδικαλιστές της ΓΕΝΟΠ ήταν γνωστό από καιρό, αλλά δεν είδα κάτι να αλλάζει ή κάποιος να τους βάζει στην θέση τους. Απεναντίας όλος αυτός ο παραλογισμός μας εξυπηρετούσε και το βουλώναμε εφόσον κάναμε και εμείς τη δουλειά μας, αλλά δυστυχώς το χαλί που τα κρύβαμε τόσα χρόνια δεν χωράει άλλα.

    Το βασικό πρόβλημα της Ελλάδας δεν είναι οι πολιτικοί της ή οι συνδικαλιστές της, αλλά η κοινωνία μας. Δυστυχώς, αυτές οι δυο κάστές (όπως και άλλες) καθρεφτίζουν το χειρότερο μας εαυτό που ακόμα τρομάζουμε να αντικρίσουμε. Αν θες να χρησιμοποιήσω και την δική σου μεταφορά η κοινωνία είναι το δάσος και αυτοί είναι το δέντρο, στο οποίο κατά τη γνώμη μου επικεντρώνεσαι και εσύ αλλά και άλλοι.

    Εάν όλοι εμείς ήμασταν αυτοί που θες να πιστεύεις ότι είμαστε, δεν θα υπήρχαν ούτε σκάρτοι πολιτικοί, ούτε αλήτες συνδικαλιστές και ξέρεις γιατί;Γιατί δεν θα τους ανεχόμασταν!!!

    Υ.Γ. Ο Πρετεντέρης μου προκαλεί περισσότερη αναγούλα από εσένα. Μη προσπαθείς να μειώσεις τους συνομιλητές σου με αυτόν τον τρόπο, γιατί μόνος σου υποσκάπτεις τις θέσεις σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Δεν έχω καθόλου την διάθεση να μειώσω κάποιον από την στιγμή που επιλέγω να απαντήσω και να γίνει συνομιλητής μου. Το γεγονός πως διαφωνούμε κάθετα δεν είναι αρκετο. Το παράδειγμα με τον Πρετεντέρη το ανέφερα επειδή είναι μέσα στην λογική που αναφέρεις. Αυτή την αηδία που προβάλλουν όλοι τώρα πια. ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΕΥΘΥΝΗ...ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΞΕΡΑΜΕ ΑΛΛΑ ΔΕ ΜΙΛΟΥΣΑΜΕ... ΟΛΟΙ ΦΤΑΙΜΕ...

    Δεν ξέρω τι κανατε εσείς και γιατί νιώθεις πως έχεις ευθύνη αλλά εγώ τέτοιου είδους τυψεις δεν έχω. Οχι φιλε μου εγώ δεν φταίω. Εσυ αν ψήφισες πράσινους και μπλε, αν είσαι εργολάβος, αν είσαι διεφθαρμένος δεν το ξέρω.

    Μπορεί να μην καλώ το ΣΔΟΕ όταν ο φούρνος μου πουλάει τυρόπιτα χωρίς απόδειξη αλλά ο όρος συν-ευθύνη που σου έχουν τεχνιέντως περάσει ο Πάγκαλος, το Ελληνακι και δεν ξέρω ποιός άλλος εμένα με αφήνει παγερά αδιάφορο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αγαπητέ Ανώνυμε,

    Καλημέρα καταρχάς. Μπορώ να καταλάβω γιατί νιώθεις αγανάκτηση όταν ακούς κάποιον να σου λέει ότι φέρεις ευθύνη, ίσως να ήσουν μέσα στα άτομα που τόσα χρόνια διαμαρτύρονταν ενσυνείδητα, ή στα άτομα που είχαν κάνει την διαμαρτυρία επάγγελμα και λες από μέσα σου αφού Εγώ τα'λεγα τι μου λένε τώρα οι @@!;!;!Ειλικρινά μπορώ να το καταλάβω αυτό, το θέμα μας όμως δεν είναι αυτό. Άμα δεις στο μήνυμα σου αναφέρεις:

    "Μπορεί να μην καλώ το ΣΔΟΕ όταν ο φούρνος μου πουλάει τυρόπιτα χωρίς απόδειξη..."

    Συμφωνώ ότι δεν πρέπει να καλέσεις το ΣΔΟΕ για μια απόδειξη, το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι απλά να τη ζητήσεις εσύ ο ίδιος. Το ξέρω ότι θα μου πεις μια απόδειξη τι να σου κάνει, όμως με αυτή τη στάση φτάσαμε στο να φοροδιαφεύγει ο 1 στους 3 και στην εδραίωση της άποψης, ότι το κράτος είναι ο κλέφτης και όχι ο μαγαζάτορας.

    Παρομοίως, πόσες φορές κάλεσες την αστυνομία όταν κάποιος πάρκαρε παράνομα; όταν έβλεπες ένα αυθαίρετο; όταν έβλεπες κάποιον να ρίχνει μπάζα σε ένα ρέμα; ή έναν άλλο να μην έχει συνδεθεί επίτηδες με το δίκτυο του βιολογικού καθαρισμού της πόλης του; ή έναν δημόσιο υπάλληλο να μην κάνει τη δουλειά του σωστά; ή έναν δάσκαλο να την κοπανάει πιο νωρίς...Ξέρεις ότι τέτοια παραδείγματα υπάρχουν άπειρα για τη χώρα μας.

    Όλα αυτά σίγουρα δεν φτάνουν αυτά που έφαγε ο Τσοχατζόπουλος και το σινάφι του, αλλά δείχνουν μια κοινωνία αδιάφορη, που δεν ενδιαφέρεται για το δημόσιο χρήμα, που ανέχεται τέτοιες συμπεριφορές και στη χειρότερη που προσπαθεί να της μιμηθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...